۲۴۷۵۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئیس جمهور اندونزی در راه ایران

در دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در نیویورک درباره سفر رئیس جمهوری اندونزی به تهران در آینده نزدیک گفت‌وگو شد.

خبرگزاری فارس: وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در محل اقامت وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک ملاقات و در خصوص مسائل دوجانبه و ضرورت گسترش روابط فیمابین و همچنین همکاری برای حل مشکلات منطقه‌ای خاورمیانه از جمله بحران سوریه و آوارگان این کشور تبادل نظر کردند.

خانم رتنو مرسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در این دیدار حصول توافق بین جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ را گام مهمی در راستای صلح و امنیت بین‌الملل دانست و علاقه‌مندی کشورش را نسبت به اجرای توافقات اعلام کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص حل بحران منطقه خاورمیانه بر ضرورت استفاده از راه‌حل سیاسی با حضور همه کشورها و طرف‌های ذیربط تاکید کرد و گفت که جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه یک طرح اقدام ۴ مرحله‌ای ارائه داده است.

استفاده از ظرفیت‌های ایران و اندونزی برای حل مسائل منطقه‌ای، ضرورت گسترش روابط دوجانبه، حمایت از یکدیگر در محافل بین‌المللی و تبادل هیات‌های سیاسی عالیرتبه از جمله سفر قریب‌ الوقوع وزیر امور خارجه اندونزی به تهران و نیز سفر رئیس جمهور اندونزی در آینده نزدیک به جمهوری اسلامی ایران از جمله مواردی بود که در گفت‌وگوهای امروز فیمابین وزرای امور خارجه ایران و اندونزی مطرح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج