۲۴۱۶۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اعدام هم پرونده بابک زنجانی را نمی‌‌بندد

یک عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس معتقد است، حتی گزینه اعدام هم نمی‌تواند پرونده بابک زنجانی را ببندد.

باشگاه خبرنگاران جوان: امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجردبا اشاره به آخرین اخبار درباره درخواست نمایندگان متقاضی دیدار با بابک زنجانی در اوین گفت: همچنان پیگیر این دیدار هستیم.

وی با بیان اینکه تا به حال قوه قضائیه پاسخ نامه نگاری مبنی بر تقاضای دیدار با زنجانی را نداده است، تاکید کرد: تقاضای دیدار ما با بابک زنجانی از قوه قضائیه به هیچ‌وجه منتفی نخواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با اشاره به آغاز اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی متذکر شد: اگر تابحال دادگاه زنجانی تشکیل می‌شد این امکان وجود نداشت که ما بخواهیم با بابک زنجانی ملاقاتی داشته باشیم، ولی خب در شرایط فعلی هم قوه قضائیه بنا ندارد تا این دیدار برگزار شود که این موضوع جای تعجب دارد.

سلطانی با بیان اینکه پیگیری پرونده بابک زنجانی از سوی نمایندگان تنها به شخص زنجانی ختم نمی‌شود، تصریح کرد: بابک زنجانی تنها ویترین بوده و ما به دنبال شناسایی کسانی هستیم که زنجانی را به هرحال ساخته و پرداخته کرده‌اند.

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: حتی اعدام بابک زنجانی هم نمی‌تواند باعث بازگشت دارایی‌های مملکت شود، چرا که ما به دنبال دست‌های پشت پرده در پرورش بابک زنجانی هستیم و صرفا با دست برداشتن از پرونده زنجانی موضوع مذکور را پایان یافته نمی‌بینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج