دستیار دیجیتالی فیس بوک موسوم به M
شرکت فیس بوک دستیار دیجیتالی خود را با نام M معرفی کرد و توضیح داد که این محصول به عنوان بخشی از ابزار ارتباطی آنها می تواند در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد.
هفته نامه عصر ارتباط: شرکت فیس بوک دستیار دیجیتالی خود را با نام M معرفی کرد و توضیح داد که این محصول به عنوان بخشی از ابزار ارتباطی آنها می تواند در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد. دیوید مارکوس، مدیر محصولات ارتباطی فیس بوک توضیح داد که در مرحله نخست M به صورت گسترده وارد بازار نشده است و فقط گروهی از کاربران آمریکایی آن را آزمایش می کنند.
ولی پیش بینی می شود از اواخر سال جاری میلادی عموم کاربران جهانی بتوانند این دستیار دیجیتالی را مورد استفاده قرار دهند. در مرحله نخست خدمات این دستیار دیجیتالی به صورت متنی عرضه می شود و فیس بوک آن را در قالب بخشی از نرم افزار ارتباطی Messenger ارایه کرده است که البته در مراحل بعدی خدمات دیگری به آن افزوده خواهدشد. فیس بوک این دستیار دیجیتالی را به سیستم هوش مصنوعی مجهز کرده است تا بتواند رفتار کاربران را تشخیص دهد و متناسب با آن، خدمات مورد نیاز هر کاربر را به صورت جداگانه پیش بینی کند.
ارسال نظر