۲۳۶۷۷۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

درگیری در لبنان بر سر بحران زباله +عکس

معترضین دولت لبنان را به ناکارآمدی در حل معضل زباله در خیابان های بیروت متهم می کنند. آنها به نشانه ادامه اعتراضات در میدان ریاض الصلح بیروت، با برپایی چادرهایی، تحصن کردند.

عصر ایران : معترضین دولت لبنان را به ناکارآمدی در حل معضل زباله در خیابان های بیروت متهم می کنند. آنها به نشانه ادامه اعتراضات در میدان ریاض الصلح بیروت، با برپایی چادرهایی، تحصن کردند.

نصب چادر در خیابان های بیروت، به نشانه ادامه اعتراضات « بحران زباله»اعتراضات شماری از شهروندان لبنانی به بحران جمع شدن زباله در خیابان های بیروت، به درگیری با پلیس کشیده شد.

ادامه اعتراض شهروندان لبنانی به بحران زباله در بیروت باعث شد تا میان پلیس و معترضان تنش های سختی درگیرد و پلیس برای سرکوب به استفاده از گلوله و گاز اشک آور روی آورد.

این تظاهرات با شعار بوی گندتان درآمد برگزار شد و معترضین خواستار استعفای کابینه، انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات پارلمانی جدید شدند.

از هفته ها قبل به دلیل پر شدن انبار زباله در حومه بیروت، زباله های پایتخت لبنان جمع آوری نمی شود و خیابان های بیروت مملو از زباله و آشغال شده اند.

معترضین دولت لبنان را به ناکارآمدی در حل معضل زباله در خیابان های بیروت متهم می کنند. آنها به نشانه ادامه اعتراضات در میدان ریاض الصلح بیروت، با برپایی چادرهایی، تحصن کردند.

حمله برخی از شرکت کنندگان در اعتراضات به ساختمان های دولتی باعث ایجاد زد و خوردهای شدید میان معترضان و نیروهای امنیتی شد به طوری که در اثر این درگیری ها ۱۱ معترض و ۳۵ پلیس زخمی شدند.

نیروهای امنیتی لبنان، معترضان را به استفاده از خشونت متهم کرده و گفته اند: برخوردهای خشونت آمیز معترضان باعث شد با آنان مقابله به مثل شود.

این در حالی است که وزیر کشور لبنان خطاب به مسوولین امنیتی خواهان توقف استفاده از اسلحه علیه معترضان شد و تاکید کرد: تمام کسانی که به نوعی از اسلحه استفاده کنند، مجازات می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرداران نمونه کشور را بفرستین حلش کنن!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج