۲۳۴۰۴۶
۷ نظر
۵۰۳۴
۷ نظر
۵۰۳۴
پ

حقوق شهردار تهران چقدر است؟

حقوق و مزایای مسئولین و مدیران ارشد کشور همواره یک موضوع جذاب و البته سوالی است که معمولا با پاسخ روشنی روبرو نمی شود، شهرداران کلانشهر ها از جمله مدیرانی هستند که به واسظه نوع کار و سمت خود همواره مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار دارند و هر از گاهی بازار شایعات در مورد مسائل مالی و خانوادگی آنها داغ می شود.

عصر ایران: حقوق و مزایای مسئولین و مدیران ارشد کشور همواره یک موضوع جذاب و البته سوالی است که معمولا با پاسخ روشنی روبرو نمی شود، شهرداران کلانشهر ها از جمله مدیرانی هستند که به واسظه نوع کار و سمت خود همواره مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار دارند و هر از گاهی بازار شایعات در مورد مسائل مالی و خانوادگی آنها داغ می شود.

با این همه اگر به جزئیات ردیف های گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳ نگاهی بکنیم ردیفی حقوق و مزایای در نظر گرفته شده و پرداخت شده شهردار تهران را به صورت شفاف اعلام کرده است.

در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳ شهرداری تهران که از طرف شهرداری به صورت رسمی به شورای شهر ارائه شده نشان می‌دهد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سال ۹۳ در مجموع ۱۲۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان به صورت رسمی از شهرداری دریافت کرده است.

بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳، در این سال برای شهردار تهران ۷ میلیون تومان در ماه حقوق درنظرگرفته شده بود که میزان پرداختی به محمدباقر قالیباف، ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان بوده اما در بخش مزایا هم برای شهردار تهران ۷۵ میلیون تومان مزایا در نظرگرفته شده بود که ۷۰ میلیون تومان از آن پرداخت شده است. بر این اساس شهردار تهران در سال ۹۳ در مجموع ۱۲۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان دریافت کرده است.

در مجموع تمام کارمندان و کارگران شهرداری با احتساب مزایا، پاداش و عیدی و هزینه‌های رفت و آمد ۵۱۶ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.۳۲ میلیارد تومان از این بودجه مربوط به پرداخت حقوق است و ۱۶۸ میلیارد تومان آن مربوط به مزایایی که کارکنان شهرداری دریافت کرده‌اند. همچمنین هزینه کارکنان شهرداری ۱۷ میلیارد تومان خرج روی دست شهرداری می‌گذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سارا

      اون وقت من باید کلی بجنگم که بتونم حقوق 700 تومنی اداره کارو از رییسم بگیرم.

    • User

      بار خوبه الان انتظار داشتم بگيد ماهي ٢ تومن درآمدشه...

    • زیبا

      مجله حق دارم یه انتفاد ازتون بکنم ؟شما توی یه قسمت از این مجلتون رو اختصاص دادید به (بیایید لطفا از خودمان شروع کنیم )توی این قسمتها نوشته شده بود که به حقوق همدیگه کاری نداشته باشیم یعنی فضولی موقوفه ........اما خودتون با این تیترتون واقعا دارید شورشو در میارید من کاری ندارم که شهرداره یا رییس جمهوره یا ماینده مجلسه یا کارمنده یا کارگره ولی اینقدر رو اعصاب مردم نرید .....مردم خودشون هزار و یک درد دارند که تو خودشون ریختند لطفا شما دیگه خرابترش نکن به ماچه ؟هرکی زیادتر از زحمتی که میکشه میخوره باشششششششششششششششش....

      پاسخ ها

      • mahmood

        اتفاقا تو اينجور مواقع شفاف سازي خوبه

    • مسعود

      ولی بجاش مالیات بر ارزش افزوده قراردادهاش رو با حداقل یکسال تاخیر پرداخت میکنه که جریمه 2 درصدی تاخیرش بر عهده مودیانه . یاد تابلوی تشکر از مودیان تو روزای اخیر افتادم . البته یاد حرام بودن سود تاخیر هم افتادم .

    • بدون نام

      منظور از روی دست شهرداری میگذارد یعنی چه مگر صدقه میدهند
      اقا و یا خانمی که میگویی فضولی موقف در تمامی این سالها بخاطر سکوت مطبوعات و رسانه ها دزدی از بیت المال و اختلاس قوت گرفت و هر کس چون فکر کرد خودش باید حقش را بگیرد شروع به کم فروشی و گران فروشی ، کم کاری ، رشوه و.... نمود ، بدان گفتن این موارد در رسانه ها پایه مبارزه با ارتشاه و زیاده خواهیست

    • همت

      اخی از دل من پر درد کارمند اخی اخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج