۲۳۲۷۸
۳۴ نظر
۵۰۰۹
۳۴ نظر
۵۰۰۹
پ

قتل هولناک مرد غريبه در خانه زن متاهل

مرد جوان وقتي فهميد همسرش با مردي رابطه دارد و او را به خانه آورده است با همدستي برادرزنش اين مرد را به قتل رساند.

شرق: مرد جوان وقتي فهميد همسرش با مردي رابطه دارد و او را به خانه آورده است با همدستي برادرزنش اين مرد را به قتل رساند.

متهم كه يك سال قبل مرتكب اين قتل شده بود براي محاكمه در دادگاه كيفري‌ استان فارس حاضر شد و جزييات اين قتل را توضيح داد. ماموران پليس مرودشت خرداد سال گذشته جسد مردي را پيدا كردند كه دست‌وپايش بسته شده ‌و به قتل رسيده بود. با انتقال جسد به پزشكي قانوني و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد اين مرد قرباني يك قتل ناموسي شده‌ است، چراكه مقتول با زني جوان رابطه داشت.

از طرفي پزشكي قانوني اعلام كرد مقتول به دليل وارد شدن ضربات سنگين بر قسمت‌هاي حساس بدن از جمله سرش دچار خونريزي شديد مغزي شده و جانش را از دست داده‌ است. همچنين پزشكي قانوني تاييد كرد ضرباتي كه بر مقتول وارد شده بسيار زياد بوده و باعث از بين رفتن نسج مغزي شده و جمجمه‌اش از قسمت‌هاي مختلف شكسته و خرد شده ‌است.

با اعلام اين نظريه ظن پليس نسبت به ناموسي بودن اين قتل قوت گرفت بنابراين روابط شخصي مقتول را مورد بررسي قرار داد و مشخص شد از مدت‌ها قبل او با زن متاهلي ارتباط برقرار كرده بود و به خانه او رفت و آمد داشت. با شناسايي اين زن همسر او بازداشت شد و به قتل اعتراف كرد. او در توضيح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: مدتي بود كه متوجه تغيير رفتار همسرم شده بودم اما مدركي نداشتم كه ثابت كنم زنم با كسي رابطه دارد به همين دليل هم او را زير نظر گرفتم.

موضوع را به برادرزنم گفته بودم و او هم قبول كرده بود در صورتي كه آن مرد را پيدا كردم كمكم كند او را بكشيم. روز حادثه از طريقي متوجه شدم آن مرد جوان در خانه من است. بلافاصله به سمت خانه حركت كردم. در راه با برادرزنم تماس گرفتم و گفتم چون قول داده بايد به عهدش پايبند باشد. او هم گفت خيلي زود خودش را مي‌رساند.

مقابل در خانه بودم كه برادرزنم هم رسيد. با هم وارد منزل شديم و مردي را كه با زنم رابطه داشت در يكي از اتاق‌هاي خانه پيدا كرديم. با كمك برادرزنم دست و پاي آن مرد را بستيم و تا جايي كه مي‌توانستيم كتكش زديم. من با ضربات چوب آن مرد را زدم آنقدر كه ديگر نتوانست نفس بكشد و مرد. بعد با همكاري برادرزنم جسد را به بيرون از خانه برديم و رها كرديم. البته جسد را جايي برديم كه كسي آن را پيدا نكند و نمي‌دانم پليس چطور متوجه آن شد. با توجه به اينكه مرد جوان اعتراف كرده بود برادرزنش در اين قتل نقش داشته است او هم بازداشت شد.

با تكميل پرونده و صدور كيفرخواست متهمان براي محاكمه به دادگاه كيفري‌استان فارس فرستاده‌ شدند. در ابتداي جلسه محاكمه نماينده دادستان در دادگاه حاضر شد و درخواست صدور حكم قانوني براي هر دو متهم كرد. سپس اولياي‌دم در جايگاه حاضر شدند و آنها هم درخواست صدور حكم مرگ كردند. در ادامه متهم رديف اول در جايگاه حاضر شد.

او اتهام قتل را قبول كرد و گفت: من قصد كشتن آن مرد را نداشتم و فقط مي‌خواستم تنبيه‌اش كنم اما ضربات محكم بود و او جانش را از دست داد. متهم ادامه داد: او با زن من رابطه برقرار كرده بود و بايد تاوان اين كارش را پس مي‌داد تا بداند نبايد چشم به ناموس ديگران داشته باشد. در ادامه متهم رديف دوم در جايگاه حاضر شد. او هم اتهام قتل را قبول كرد و گفت: اينكه مردي با خواهر من كه شوهر داشت رابطه برقرار كرده بود براي فاميل ما آبروريزي بزرگي بود و بايد اين موضوع را حل مي‌كرديم به همين دليل هم قبول كردم با دامادمان همكاري كنم.

اين متهم گفت: ضربات را دامادمان وارد كرد و ضرباتي كه من زدم خيلي نبود. ضمن اينكه من در بستن دست و پاي او و انتقال جسد به بيرون از خانه نقش داشتم. سپس وكلاي متهمان از موكلان‌شان دفاع كردند و بعد از پايان جلسه محاكمه هيات قضات شعبه پنجم دادگاه كيفري‌استان فارس براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • mavi

      شاید تند رفتن و کشتنش ولی اگه منم بودم از کشتن این ادم کثیف ابراز پشیمونی نمیکردم

      کاش با تنبیه واقعی و درست چند نفر این مسائل رو که هر روز داره بیشتر و بیشتر میشه کنترل کنن

    • hadi

      moghser asli zane bode age on nakhat ke be zor namishe hala ke abroshon rafte motasfam bara zane

    • محمدعلی

      باعرض سلام و تاسف فراوان، این دو مرد باصطلاح قاتل در واقع دچار مصیبت و محضور شده اند،ولیاقت شفقت قانون را دارند،فاتل هم بحق خودش رسیده است،زن فاسق هم حقش شدید ترین مجازات است.

    • Reza

      haghesh haman marg boob zane ham bayad bemire.

    • وروجك

      باز هم؟ واقعا جاي تاسف داره

    • بدون نام

      مقصر اصلی اون زن است که با هرزگیش باعث کشتن دو مرد شد خوب طلاق واسه یه همچین روزهایی دیگه

      پاسخ ها

      • فرشته

        مگه شما بیشتر از 3خط خبر در موردش شنیدی و میدونی؟
        کار این زن و مرد اصلا مورد تایید نیست اما ما در جایگاهی نیستسم که در مورد شخصیت انسانها نظر بدیم.خیلی هنر کنیم خودمونو بالا میکشیم

    • حسین

      بااینکه مقصر اون خانم بوده واقعا متاسقم

    • مينو

      اين جور زنها بتركن كه سيرموني ندارند متاسفانه هر روز هم داره تعدادشون بيشتر ميشه

      پاسخ ها

      • فرشته

        واقعا متاسفم که در این موارد فقط زنها رو مقصر میدونی
        هر جا که 1زن داره کاری از این قبیل میکنه هم زمان 1مرد هست که داره 1کاری میکنه

    • reza

      من اگرجای آنهابودم دوتاشونوبازجرمیکشتم تاعبرتی برای دیگرون باشه.

    • hiva

      خیلی وحشتناکه
      حق زنه و مردی که میدونسته زنه شوهر داره و... هر دو مرگه.خدا به داد مردم برسه

    • فردین

      اقا مد شده زنه معشوقه میگیره شوهرش میره معشوقه رو میکشه از خودشم نمیپرسه این نه یکی دیگه کار از اساس خرابه داشتن دوست بین زنای متاهل مد شده یه تعدادی گندش در میاد خیلی ها هم میدونن به روی خودشون نمیارن ما ایرانی ها وقتی متمدن میشیم اینجوری میشیم

      پاسخ ها

      • فرشته

        اونوقت تعداد مردایی که با وجود همسر معشوقه های فراوان دارن چقدره؟آیا در این مورد هم مدی وجود داره یا از امور کلیشه ایی و روزمره اس؟

    • tarane

      man mondam ina che fekri mikonan ba khodeshon!

    • صدای سکوت

      به جای کشته شدن اون مرد بایستی اون زن مجازات میشد اگه زن نمیخواست رابطه داشته باشه اون مرحوم به زور وارد خونه نمیشد

      پاسخ ها

      • فرشته

        بابا جمع کنین مسخره بازیاتونو
        چقد حکم دادن و به مرگ محکوم کردن واستون آسونه؟

    • tarane

      in che sohbatiye doroste on zan gonahkare vali on maghtol ham moghaser bode nabayad yektarafe ghezavat kard hata shohare on zan ham bi taghsir o ari az gonah nist

    • Hamid

      مقصر اصلي اون زن است كه با هرزگي اش باعث اين فاجعه شده . اون خانم به هيچ دليلي من جمله كمبود مالي ، جنسي ، محبت و .... حق خيانت رو نداشته و طلاق براي همين روزهاست و بدليل اينكه اين خيانت فقط بدليل هوسراني بوده اون مقصره و بايد سوزانده بشه.

      پاسخ ها

      • فرشته

        اگه مرد خیانت میکرد چی؟آیا باز طلاق جایز بود یا زن باید به خاطر آبروی خودش و همسرش!!!!!! تا آخر عمر سکوت میکرد و جیک نمیزد و هراز چندگاهی از شوهرش سرکوفت میشنید و توسرد میخورد؟

    • ساینا

      کاش خانومه اگر نمیخواست شوهرشو جدا میشد هیچکدوم از این ماجراها هم پیش نمیومد از اینکه میگن ناموسش بوده و این حرفا متنفرم مگه زن وسیله است وسیله ی یکی دیگه بوده؟

      پاسخ ها

      • فرشته

        بهترین حرفو تا حالا تو گفتی
        دمت گرم

    • خودم

      همین زنان که باعث میشه خانم بودن بقیه ی خانم ها که به شوهراشون وفادارن زیر سؤال بره،
      الان طوری شده که مردا راحت به زنای خودشون شک میکنن حتی اگه خانم کاری نکرده باشه، از بس که این کثیف کاریا زیاد شده و جالبه که هیشکیم هیچ کاری نمیکنه که از این بدتر نشه، منظورم با بعضیاست.

      پاسخ ها

      • فرشته

        مهندس چرا منتظری که کسی واسه جمع کردن فساد کاری بکنه و عده ایی بلند بشن؟
        برای تغییر ابتدا باید از خودمون شروع کنیم
        بسم الله

      • خودم

        الان میخوام بدونم اونایی که منفی دادن از زنای ... دفاع کردن یا از اون بعضی ها که منظورم هموناییه که دلشون میخواد وضع اینجوری بمونه دفاع کردن؟
        من حالم از زنها و مردای ... بهم میخوره. والسلام.
        بعدشم فرشته خانم من شروع کردم ولی واقعا نمیدونی آدم چه زجری میکشه میبینه که حتی وقتی با همسرتی بعضی از این دخترا آمار میدن.
        زمونه ی بدی شده به خدا!

      • فرشته

        خودم عزیزم منم میدونم که همچینآدما و دخترایی هستن.متاسفانه تعدادشونم کم نیست
        اما همین که ما به عشق همسر و احترام خانواده از هر اشاره ایی چشم پوشی کنیم به خدا مزه و شیرینیش رو از عمق دل میشه احساس کرد
        ایشالا همیشه وفادار و دل پاک بمونیم

    • sima

      اگه واقعا حکم سنگسار اجرا بشه این اتفاقارو نداریم

      پاسخ ها

      • خودم

        من با سنگسار مخالفم!
        اگه مردا آدم باشن و مشکلی نداشته باشن و زنه واقعا هوسباز باشه اون وقت باید حتما به مشاوره مراجعه بشه تا مشکل حل بشه اگر حل نشد و مشخص شد مشکل جدیه طلاق بگیرن.

    • naghme

      منم با فرشته جان موافقم. به قول همسرم اگه یه مرد دور از چشم زنش به ناموس مردم چشم بد داشته باشه مطمعن باشه زنش هم از پشت بهش خنجر میزنه. وگرنه زنی که تو خونه از شوهرش محبت ببینه و هیچ کمبودی نداشته باشه مرض که نداره. همین طور هم برعکسش برا اقایون صدق میکنه.
      پس خواهر و برادرای من بجای دبال مقصر گشتن باید خودمون رو اصلاح کنیم.
      والا اگه هرکدوممون فقط خودمونو اصلاح کنیم دیگه این مشکلا تو جامعه ایرانی ما پیدا نمیشه که بع بشینیم تاسف بخوریم یا منتظر باشیم یکی پیداشه کاری کنه....

      پاسخ ها

      • فرشته

        ار فدیم گفتن از هر دست که بدی از همون دست میگیری
        اگه 2طرف دلشون به هم نزدیک باشه هیچوقت این اتفاقا نمیافته
        تفاهم دو طرفه اس.2طرف باید پایبند باشن

      • خودم

        منم موافقم.
        ولی من میگم بیان یه جریمه ای چیزی واسه اونایی که خیانت میکنن در نظر بگیرن به خدا عمرا اگه کسی جرأت کنه خیانت کنه. مثلا بگن هرکی خیانت کنه باید 100 میلیون بده یا 10 سال بره زندان.
        هرکی مسخره کنه ایشالا 100 میلیون جریمه بشه.
        والا دیگه، خداوکیلی جرم خیانت از کمر بند ایمنی رو نبستن که بیشتره!
        بعدم نغمه خانم، منم قبلا مطمئن رو مطمعن مینوشتم اما بعد فهمیدم که کلید m میشه "ئ". فقط خواستم مشکل مشترک رو حل کرده باشم.

    • مریم

      با نظر فرشته جون موافقم

      پاسخ ها

      • فرشته

        +

    • یه ایرانی

      ماشا... این فرشته خانم یه کسی مجال نمیده. سر کلافو گرفته به همه یه چیزی می ندازه. همیشه پای یه زن در میونه. چه زمانی که مرد خیانت میکنه و چه زمانی که خودش خیانت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج