۲۳۲۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

قاتل: پدرم را شکل گوسفندی دیدم که باید او قطعه قطعه کنم!

پس از مصرف مواد مخدر شیشه پدرم را به شکل گوسفندی دیدم که باید او را بکشم و با همین توهمات پدرم را کشتم و بدنش را قطعه قطعه کردم.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشتن پدر توسط پسری معتاد خبر داد و گفت: قاتل مدعی بود پدرش را به شکل گوسفند دیده است.

سردار علی مویدی با تاکید بر اینکه امروز یکی از تهدیدات جدی در جامعه مواد مخدر صنعتی است اظهار داشت : قانون مبارزه با مواد مخدر صنعتی در سال ۹۰ اجرایی شد و نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف در این قانون مبارزه با مواد مخدر صنعتی تمام امکانات را بکار گرفته تا بتواند به این اهداف دست یابد.

سردار مویدی با اشاره به تاثیر مواد مخدر صنعتی در جسم و روح افراد افزود : اگر فردی به این مواد (صنعتی ) مبتلا شود خطرات ناشی از این اعتیاد هم نابودی خودش را بدنبال دارد و هم محیط خانواده و جامعه را به خطر می اندازد که کشتن پدر و مادر و فرزند نمونه هایی از جرائم برخاسته از مصرف شیشه می باشد.

وی ازقتل پدری که بدست فرزند خود که مبتلا به اعتیاد مواد مخدر شیشه بود در یکی از استانهای غربی کشور خبر داد و افزود : فرد معتاد پس از دستگیری در تحقیقات انجام شده اظهار داشت که پس از مصرف مواد مخدر شیشه پدرم را به شکل گوسفندی دیدم که باید او را بکشم و با همین توهمات پدرم را کشتم و بدنش را قطعه قطعه کردم.

سردار مویدی با تاکید بر ضرورت آگاهی داشتن مردم به تبعات منفی اعتیاد مصرف شیشه و اعتیاد به مواد مخدر صنعتی گفت: یکی از ضرورت های امروز جامعه است آگاهی مردم ازتبعات منفی اعتیاد مصرف شیشه است که دستگاه های متولی این آگاهی بخشی به شهروندان را باید در دستور کار قرار بدهند.

در سال ۹۰ پلیس مواد مخدر با تلاش مضاعف اطلاعاتی و فعالیت های پنهانی که انجام داد توانست باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی کانون این فعالیت ها را به خطر اندازد و در این راستا دستگاههای قضایی خوشبختانه احکام قاطع و موثری را توسط قضات متدین و دلسوز و شجاع صادرکرد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل جلسه بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی برای هماهنگی بیشتر‏، افزود : پیگیری مستمر فرمانده نیروی انتظامی،صدور احکام قاطع و موثر در امر قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی در راستای هماهنگی بیشتر دستگاه قضایی و پلیس می باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در مبارزه قاطعانه و کشف و دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در چند ماه گذشته گفت:نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تا ریشه کن کردن این معضل کوتاه نخواهد آمد.

سردار مویدی با بیان اینکه مواد مخدر صنعتی در ایجاد مفاسد و معضلات اجتماعی نقش مستقیم دارد،تصریح کرد: یکی از اولویت های کاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری،برخورد با افرادی است که منافع شخصی خود را بر سلامت و امنیت جامعه ترجیح می دهند.

به شهروندان قول می دهیم به لحاظ حساسیتی که مسولان دستگاه قضایی و فرمانده نیروی انتظامی در جهت مقابه با مواد مخدراعم از سنتی و صنعتی دارند با همراهی مردم در سال جاری شاهد توفیقات خوبی در این عرصه خواهیم بود.

وی اجرای حکم اعدام ۹ نفر از عناصر شبکه های تهیه و توزیع شیشه را یک اقدام شجاعانه دانست و افزود:این اقدام رضایت مندی جامعه را به دنبال داشت و هشدار به کسانی بود که هنوز در حال و هوای شیطانی و نفسانی خود حرکت می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج