۲۳۲۲۴۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

داعش تماشای تلویزیون را ممنوع کرد

منابع محلی در شهر رقه سوریه اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در ادامه وضع قوانین دشوار و اجبار ساکنان نواحی تحت اشغال خود به اجرای این قوانین، این بار تماشای تلویزیون را برای ساکنان این شهر ممنوع کرده است.

خبرگزاری ایسنا: منابع محلی در شهر رقه سوریه اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در ادامه وضع قوانین دشوار و اجبار ساکنان نواحی تحت اشغال خود به اجرای این قوانین، این بار تماشای تلویزیون را برای ساکنان این شهر ممنوع کرده است.

فعالان بومی شهر رقه، واقع در شمال سوریه و پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش اعلام کردند که این گروه تروریستی تماشای تلویزیون را برای ساکنان این شهر به استثنای روز جمعه ممنوع کرده تا آنها در طول ایام هفته به صوت قرآن گوش دهند.

داعش پیش از این نیز استفاده از اینترنت را در رقه محدود کرده بود و در حال حاضرکافی نت‌ها تنها از ساعت ۹ صبح تا پنج عصر اجازه فعالیت دارند و برای کسانی که این قانون را زیر پا بگذارند مجازات‌های سنگینی وضع شده است و کافی‌نت خاطی برای مدتی معین تعطیل خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • كامبيز سليمي

      ترس از وسايل ارتباط جمعي منحصر به داعش نبوده و نيست.....پيشنياز استعمار آدمها استحمار اونهاست....

    • مسعود

      مثل روز روشن، واضح و قابل فهمه که یه عده اجیر شدند که فقط با اینکارای افراطی، چهره پاک و معصوم اسلام رو تحریف و مخدوش بکنند. خدا هم توو قرآنش میگه که میخواهند نور خدا را با دهان های خود (و به هر نحوی) خاموش کنند اما خداوند کامل کننده نور خویش هست. یعنی نمیتونید اینکارا بکنید. الان با اینهمه هجمه های تبلیغاتی و با اینکارای احمقانه میخوان اسلام زدایی رو گشترش بدند اما می بینیم که از مرکز کفر و الحاد دسته دسته آدم میان بیرون و مسلمون میشن. یه زمانی هم سادات رو گردن میزدند تا به خیال خام خودشون از سلاله پیامبر هیچکی رو زمین نمونه اما ماشاءالله بزنم به تخته هر جا نگا میکنی هر دور و ور خودت سید می بینی. بابا اینقد خودتونا جر ندید نمیتونید عشق مسلمونا رو نسبت به مکتبشون مخدوش کنید.

    • بدون نام

      در ایران هم اوایل انقلاب وجود ویدئو چه خاموش چه روشن گناهی نابخشوده و مستوجب شلاق بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج