۲۳۲۱۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشاور مدیرعامل سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور:

ملی شدن جاده چالوس در حال پیگیری است

مشاور مدیرعامل سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور در بازدید از خبرگزاری مهر گفت: سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور به جد در حال پیگیری ملی شدن جاده چالوس است.

خبرگزاری مهر: مشاور مدیرعامل سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور به مناسبت روز خبرنگار عصر شنبه از دفتر خبرگزاری مهر استان البرز بازدید کرد.

سید علی آقازاده در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار، در مباحث مختلف به گفتگو با خبرنگاران این رسانه پرداخت.

وی در ادامه به نقش رسانه ها در تحولات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید در مسیر اطلاع رسانی همواره صادق بوده و مورد اعتماد مردم و مسئولان باشند.

مشاور مدیرعامل سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور خبرگزاری مهر را در استان تاثیرگذار دانست و گفت: احساس مسئولیت خبرگزاری مهر در قبال اخبار و تحولات استان قابل تقدیر است.

وی نقش رسانه و به ویژه خبرگزاری ها را در تحقق توسعه پایدار در استان با اهمیت خواند.

آقازاده در ادامه به جاذبه های گردشگری استان البرز اشاره کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پرونده ثبت ملی جاده چالوس چه مرحله ای را طی می کند؟ گفت: سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور به جد از طرح ملی شدن جاده چالوس حمایت می کند.

مشاور مدیرعامل سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور با اشاره به اینکه طرح جامع گرد‌شگری و ملی شد‌ن جاد‌ه چالوس به صورت ویژه در دستور کار سازمان قرار دارد، افزود: ملی شدن محور چالوس به زمان نیاز دارد امیدواریم در پایان سال جاری بتوانیم جاده چالوس را در فهرست آثار ملی به ثبت برسانیم.

آقازاده در پایان جاذبه های گردشگری البرز را منحصر به فرد دانست و گفت: در شمال، جنوب، شرق و غرب استان جاذبه های طبیعی و تاریخی بیشماری داریم باید ظرفیت های گردشگری البرز به کشور معرفی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج