۲۳۱۵۸
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

نگهبانان یک امامزاده، سارق از آب درآمدند!

فرمانده انتظامي بندرانزلي از دستگيري سارقاني كه در پوشش نگهبان بقعه متبركه «آقا سيد محمد نجفي» بيش از دو ميليارد ريال را به سرقت برده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامي بندرانزلي از دستگيري سارقاني كه در پوشش نگهبان بقعه متبركه «آقا سيد محمد نجفي» بيش از دو ميليارد ريال را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ رحيم شعباني در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پی گزارش دريافتي مبنی بر این که تعدادی از نگهبان‌های بقعه‌اي متبرکه امانت نذورات نقدي مردم را رعايت نمي‌كنند، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و در بررسي‌هاي پليسي كه با رويت پول‌هاي نذورات مردمي داخل بقعه متبركه در ساعات پاياني هر روز همراه بوده، كارآگاهان اين احتمال را دادند كه پول‌ها در صبح روز بعد كمتر از آن چيزي بوده كه در شب قبل مشاهده كرده بودند.

شعباني ادامه داد: اين بررسي ها به صورت مخفيانه در چند روز متوالي انجام گرفت و پس از اطمينان از كم‌شدن نذورات مردمي، كارآگاهان با هماهنگي هيات امناء تحقيقات خود را به سه نگهبان بقعه به نام‌هاي «عيسي»، «اسماعيل» و «صفر» معطوف كردند و سرانجام دلايل پليس موجب اعتراف اين نگهبانان كه در امانت خيانت كرده بودند، شد.

فرمانده انتظامي بندرانزلي اظهاركرد: پس از دستگيري متهمان در بازجويي‌هاي انجام شده آنان معترف شدند كه از حدود یک سال پيش اغلب در ساعت اوليه بامداد اقدام به سرقت كرده‌اند و براي لو نرفتن یک نفر نگهبان دیگر استخدام كرده بودند كه وي بیرون از بقعه مراقب بوده که در صورت ورود فردی به مسجد آنان را در جریان بگذارد.

شعباني با بيان اينكه متهمان در ادامه اعترافات خود گفته بودند كه در این مدت مبلغي بيش از دو ميليارد ريال به سرقت برده و از این راه منزل مسکونی و خودروی شخصی خریداری كرده‌اند، گفت: پرونده مقدماتي تشكيل و متهمان تحويل دادسرا شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ح-

      بابااااااااا مرام.....

    • وروجك

      اي نامردا.خيانت در امانت

    • mohammad

      :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج