۲۲۷۰۰
۹ نظر
۵۰۲۲
۹ نظر
۵۰۲۲
پ

سواستفاده فیس بوکی مرد جوان از ۱۲ دختر

پسر جوانی که از طریق دوستی اینترنتی با دختران جوان تصاویر خصوصی آن ها را به دست می آورد پس از مدتی با تهدید به انتشار این تصاویر از طعمه هایش سواستفاده می کرد.

خراسان: پسر جوانی که از طریق دوستی اینترنتی با دختران جوان تصاویر خصوصی آن ها را به دست می آورد پس از مدتی با تهدید به انتشار این تصاویر از طعمه هایش اخاذی می کرد.

رسیدگی به این پرونده زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که دختر جوانی همراه پدرش به دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای تهران رفت و از پسری جوان به اتهام اخاذی اینترنتی شکایت کرد. او گفت پسر شیاد از طریق عضویت در یکی از شبکه های اجتماعی با او آشنا شده و با به دست آوردن عکس های خصوصی اش از او اخاذی کرده است.

دختر جوان در تشریح این ماجرا گفت: مدتی قبل در فیس بوک با پسری به نام حامد آشنا شدم. رابطه ما خیلی زود صمیمی شد و تقریبا هر روز با یکدیگر چت می کردیم. حامد جوان خوبی به نظر می رسید و در همین مدت کم به او علاقه مند شدم. چند هفته طول کشید تا بالاخره حرفی را که دوست داشتم از او شنیدم. او از طریق چت از من خواستگاری کرد و گفت دختر مورد علاقه اش را پیدا کرده است.

من هم بدون این که با کسی مشورت کنم به خواستگاری اینترنتی او پاسخ مثبت دادم. رابطه پنهانی ما مدتی ادامه داشت و در این مدت من طبق خواسته حامد تعدادی از عکس های خصوصی ام را برایش فرستادم.

دختر جوان ادامه داد: دو ماه از آشنایی ام با حامد گذشته بود که او از من خواست مبلغ ۲ میلیون تومان پول برایش بفرستم.

او گفت به این پول نیاز دارد و هر طور شده باید به او قرض بدهم. این کار حامد باعث شد به او شک کنم. به همین دلیل گفتم چنین پولی ندارم. حامد که از این حرفم عصبانی شده بود شروع به تهدید کرد و گفت اگر خواسته اش را عملی نکنم عکس های خصوصی ام را در اینترنت منتشر می کند. تهدیدهای او جدی بود و در حالی که از آبرویم می ترسیدم از سر اجبار با پیشنهادش موافقت کردم.

پول چندانی در حساب بانکی ام نداشتم و مجبور شدم از دوستانم یک میلیون تومان پول قرض بگیرم و به حساب او واریز کنم. فکر می کردم با این کار او دست از سرم برمی دارد اما مدتی بعد دوباره حامد از من باج خواهی کرد. من از آبروریزی می ترسیدم اما پولی هم برای باج دادن به او نداشتم به همین دلیل همه چیز را برای پدرم گفتم و تصمیم گرفتم از پلیس کمک بگیرم.

در پی اظهارات شاکی افسران پلیس فتا تجسس های خود را برای شناسایی جوان باج گیر آغاز کردند. رابطه دختر جوان با متهم فقط از طریق اینترنت بود و او حتی شماره تماس حامد را نیز در اختیار نداشت. با این حال تحقیقات فنی - پلیسی در این باره ادامه یافت تا با کمک متخصصان فتا پسر جوان ردیابی و مخفیگاهش در خانه ای در خیابان آزادی شناسایی شد.

در جریان عملیات ضربتی پلیس مأموران علاوه بر دستگیری متهم به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد او علاوه بر شاکی با این ترفند از دختران دیگری نیز اخاذی کرده است. در چنین شرایطی متهم که نام اصلی اش سلمان است تحت بازجویی های فنی قرار گرفت و اتهام اخاذی اینترنتی از ۱۲ دختر جوان را بر عهده گرفت.

او در اعترافاتش گفت: ابتدا این کار را به صورت تفریحی انجام می دادم اما وقتی دیدم می توانم از این راه از دختران جوان اخاذی کنم وقت بیشتری را صرف این کار کردم و با دختران بیشتری طرح دوستی ریختم و با به دست آوردن عکس های خصوصیشان از آن ها اخاذی کردم.بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حمید

      آخه کدوم آدم عاقلی عکس خصوصیشو میده به کسی که نمیشناسه که اونم ازشون سو استفاده کنه؟

      پاسخ ها

      • Melody

        ye ahmagh.

    • وروجك

      اين دخترا چرا اينقد ساده تشريف دارن.همين ازدواج چيه كه تا ميگن ميام خواستگاري ...

      پاسخ ها

      • maryam

        toam kheyli bikariii ha...hame ja nazar mizari

    • محمدعلی

      با سلام آقا حمید نظر شما کاملاً صحیح است،این انسانهای ساده و کم عقل هستند که بازار فریبکاران شیطان صفت را رونق میدهند،البته بنظر من این دردسرها ناشی از عدم رعایت سن ازدواج است،وقتی که جوانان به بهانه های واهی تحصیل و شغل و درآمد وغیره سن ازدواج را به بالای 35 سال رسانده اند باید انتظار چنین غفلتها و فریبهائی بود.

    • حميد 82

      وقتي بحث پسرا مشه همه خانما مگن پيف پيف اه اه ولي تا يكي از اين بد بوهاي پيف پيفو مگه ميام خواس.. اينا چاي هم دم كرده منتظر نشستن

    • mahnaz

      واقعا حمید درست میگه.دخترا ساده ان.هیچی حالیشون نیست.تا یکی پیدا میشه میگه دوستت دارم بند دلشون پاره میشه و کلی زیر و بم زندگیشونو میارن جلوش

      پاسخ ها

      • parniya

        mahnaz jan to ke dokhtari to dige chera albate manam too sade budan dokhtara shaki nadaram vali age in dokhtar khanooma yekam rabetashoon ro ba khanevade bahtar konan shayad in balaha sareshoon nayad

    • taraneh

      midoni bozorgtarin gonah chiye?
      inke be kasi ke behet etemad dare khianat koni.
      vaghti ashegh mishi kor mishi va inke bazi dokhtara baraye inke dide beshan harkari mikonan moteasefane.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج