۲۲۶۲۳
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

اغفال دختران دم بخت با خودروی بنز سرقتی

پسر تبهکار که پس از سرقت مسلحانه خودروی بنز ، به عنوان خواستگار به اغفال دختران جوان می پرداخت، هنگام فریب آخرین طعمه اش دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: پسر تبهکار که پس از سرقت مسلحانه خودروی بنز ، به عنوان خواستگار به اغفال دختران جوان می پرداخت، هنگام فریب آخرین طعمه اش دستگیر شد.

۲۶ اسفند فردی با مراجعه به کلانتری ۱۶۳ ولنجک به ماموران اعلام کرد که خودرو بنز اس ال مدل ۲۰۰۵ او به صورت مسلحانه سرقت شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : خودرو بنز اس ال ۲۰۰۵ خود را برای فروش در روزنامه آگهی کرده بودم که جوانی به نام شاهینی ۱۸ اسفند برای دیدن ماشین به در خانه ام در زعفرانیه مراجعه کرد . او پس از دیدن ماشین قرار شد ۲۵ اسفند برای قولنامه مراجعه کند. ساعت ۹ شب سراغم آمد . به بهانه دور زدن و تست خودرو به اتوبان چمران رفتیم که در آنجا با تهدید اسلحه مجبورم کرد زیر برگه قولنامه را امضا کنم سپس مرا از ماشین به بیرون پرت کرد.

همزمان با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی برای شناسایی سارق مسلح ، دستور توقیف خودرو بنز به همراه دستگیری سرنشینان داخل خودرو به کلیه مراکز انتظامی سطح کشور ، به ویژه شهر تهران ، اعلام شد .

در شرایطی که تحقیقات در مراحل اولیه قرار داشت و کارآگاهان اداره یکم با بهره گیری از اطلاعات مالباخته موفق به تهیه تصویر اولیه از متهم شده بودند ، شکایت های مشابهی از سوی تعدادی از زنان و دختران جوان در پلیس آگاهی مطرح شد که طی آن جوانی حدودا ۲۵ ساله ، با طرح پیشنهاد ازدواج و ادعای این موضوع که دارای وضعیت مالی خوبی می باشد اقدام به اغفال آنها کرده است .

در شکایت ها ، همگی به نکات مشترکی اشاره داشتند . طی اظهارات این افراد مشخص شد که جوانی که خود را به نام "شاهینی" معرفی کرده ، ابتدا از طریق اینترنت با آنها ارتباط برقرار کرده و در ادامه و در ملاقات های حضوری ، با طرح این ادعا که قصد ازدواج داشته، اعتماد آنها را جلب کرده است .

تعدادی از این زنان و دختران جوان ، در اظهارات خود عنوان کرده بودند که آقای شاهینی را سوار بر یک دستگاه بنز مشکی مدل بالا مشاهده کرده اند و به آنها عنوان کرده است که خودرو بنز را به تازگی و به قیمت بیش از ۱۸۰ میلیون تومان خریداری کرده است .

با توجه به اطلاعات به دست آمده از شکایت های مطرح شده در خصوص اغفال دختران جوان ، کارآگاهان اداره یکم به تحقیق از این افراد پرداخته که این شکات با مشاهده تصویر به دست آمده از چهره نگاری متهم تحت تعقیب اداره یکم وی را به عنوان آقای "شاهینی" مورد شناسایی قرار دادند .

اطلاعات جدید به دست آمده نشان از آن داشت که متهم تحت تعقیب آنها در مناطق شمال تهران به ویژه در خیابان آفریقا تردد دارد که بلافاصله تمامی محل های احتمالی تردد این شخص تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام عصر پنجم اردیبهشت متهم به همراه یک زن جوان در خیابان آفریقا مورد شناسایی قرار گرفت که بلافاصله قبل از هرگونه اقدام برای فرار از دست کارآگاهان ، متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه کمری با چند تیر جنگی و همچنین یک قبضه اسلحه کمری تقلبی نیز کشف شد .

در تحقیقات انجام شده از زن جوان همراه متهم ، وی پس از اطلاع از هویت واقعی متهم و همچنین مسروقه بودن خودرو به کارآگاهان گفت : چندین ماه است که با این فرد که خود را شاهینی معرفی کرده آشنا شده و خواستگار من بوده است .

با دستگیری متهم به هویت واقعی غلامرضا ۲۶ ساله ، بلافاصله محل سکونت وی در خیابان آفریقا مورد شناسایی قرار گرفت که در بازرسی از پارکینگ این محل ، خودرو بنز مسروقه کشف و متهم نیز پس از انتقال به اداره یکم ، از سوی مالک خودرو بنز مورد شناسایی قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات ، متهم در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت مسلحانه شده و اظهار می داشت که خودرو را به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان از مالک آن خریداری کرده و وجه آنرا نیز در قالب ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کرده و قولنامه خرید خودرو را نیز در اختیار دارد که در ادامه تحقیقات به ناچار لب به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت مسلحانه خودرو ، به خرید و تهیه اسلحه از مرزهای غربی کشور و همچنین اغفال زنان و دختران جوان اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اعلام این خبر گفت : متهم با صدور قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی و کشف دیگر جرایم ارتکابی احتمالی ، در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • وروجك

      بازم اين دخترا گول خوردن.برا يه دفعه كه شده پسر مورد اعتمادتونو تستش كنين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ey vorojak..khodet bashii gol nemikhori??

    • hiva

      باز هم از این خبرا؟ از شنیدن این جور خبرا دلم میگیره دخترا واقعا گناه دارن آخه دیگه چقد باید هواسشونو جمع کنن و به هر کسی اعتماد نکنن :(

    • محمدعلی

      باز هم جنایت، فریب ،اغفال، چرا؟ برای اینکه روح ایمان ضعیف و تابع نفس اماره و هوسهای شیطانی انسانهای دنیا طلب و خوش گذران فراوانند. بنظر حقیر فریب خوردگان این موضوعات را هم باید مجازات کرد.

    • نیما

      دختری که با یک بنز اغفال می شه حقش بیشتر از ایناست

    • taraneh

      inja nagofte ke dokhtare bekhatere benz gol khorde gofte on pesare mashin serghat karde motmaenam ehsasate adama az pol arzeshesh bishtare va inke hich dokhtari bekhatere pol va bedone hich eshghi ezdevaj nemikone.

    • سپیده

      چقدرآدما بی ارزش شدن که براساس داشته هاشون سنجیده میشن .برای کسایی که به جای سیرت به صورت طرفشون نگاه میکنن واقعا متاسفم.....

    • ح-

      راستي بچه ها چرا نظر من داخل قسمت پاسخ ها درج نميشه همه جوره امتحان كردم نشد كه نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج