۲۲۰۷۱۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

شرط دولت برای عدم جیره‌ بندی آب در کشور

درحالی که با گرم‌تر شدن دمای هوا در هفته‌های اخیر مصرف آب و برق در کشور به‌گونه‌ای شده که زمزمه‌های احتمال بروز خاموشی و همچنین جیره‌بندی آب به گوش برسد، وزیر نیرو تاکید دارد که ان‌شالله با همکاری مردم نیازی به این موارد نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: درحالی که با گرم‌تر شدن دمای هوا در هفته‌های اخیر مصرف آب و برق در کشور به‌گونه‌ای شده که زمزمه‌های احتمال بروز خاموشی و همچنین جیره‌بندی آب به گوش برسد، وزیر نیرو تاکید دارد که ان‌شالله با همکاری مردم نیازی به این موارد نخواهد بود.

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو در پاسخ به این سئوال که پیش‌بینی می کنید در سال جاری خاموشی داشته باشیم یا خیر؟ تصریح کرد: متأسفانه مصرف انرژی در کشورمان با استانداردهای تعیین شده ، بسیار فاصله دارد و نشان از مصرف زیاد مشترکین دارد. در صورتی که میزان مصارف را تا حدود ۱۰ درصد کاهش بدهیم، تابستان سال جاری را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. تأکید می کنیم که در اوج مصرف (از ساعت ۱۹ لغایت ۲۲) از بکاربردن وسایل برقی پرمصرف جداً خودداری نمایند.

وی ادامه داد: با اطمینان می توانم بگویم که اگر همراهی مردم و مشترکین در مدیریت مصرف باشد، خاموشی نخواهیم داشت.

چیت‌چیان با اشاره به وضعیت مدیریت تامین و تقاضای آب نیز در پاسخ به این سئوال که جیره بندی آب در سال جاری خواهیم داشت؟ گفت: خیر، ان شاءالله با صرفه جویی همگانی و مدیریت مصرف جیره‌بندی نخواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورو خدا بیاین درست مصرف کنیم...ما یه همسایه داریم هر روز عصر صدای شیلنگ ابش میلد که داره حیاطو میشوره بعدم درو باز میکنه کوچه رو به اب میبنده...بهش معترض شدم گفت دوست دارم... زنگ زدم اداره اب گفتن ادرسو بدین ابشونو قطع میکنیم..ولی هنوز این ماجرا به همین قراره....بععععله ما ایرانیا فقط بلدیم تمجید فرهنگ خارجیا رو بگیم....افسوس

    • بدون نام

      دولت به عوض اینکه تمام آب مصرفی مردم در شهر ها را تصفیه کند و هزینه زیادی متحمل شود و به مردم نیز هزینه زیادی تحمیل کند ، باید آب شرب را از دیگر آب مصرفی شهری مردم جدا کند که هزینه ها به شدت پایین می آید و در عوض آب شرب تصفیه شده و بهتر را به مردم ارائه کند که هم بیماری ناشی از آب کم شود و هم مردم آب کلر دار سمی نخورند ،و دولت می تواند در شهر ها ایستگاههای آب شرب تصفیه شده و خوب تعبیه کند و مردم از آب سالم بهره مند شوند مثل شهر قم که کنار اکثر خیابانها پمپهای کارتی آب شرب وجود دارند که شبیه کیوسکهای تلفن عمومی است و مردم آب شرب بهداشتی و سالم را از آنجا تهیه می کنند و از آب لوله کشی شهری برای دیگر مصارف مثل استحمام و شستشو و غیره استفاده می کنند که هزینه ها به شدت کم می شود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج