در روز نخست ماه مبارک رمضان، تصویری در شکبه های اجتماعی موبایل دست به دست می شود که حکایت از دو غلط فاحش در بیلبورد شهرداری اهواز در فرهنگسازی برای ماه رمضان دارد.
پارسینه: در روز نخست ماه مبارک رمضان، تصویری در شکبه های اجتماعی موبایل دست به دست می شود که حکایت از دو غلط فاحش در بیلبورد شهرداری اهواز در فرهنگسازی برای ماه رمضان دارد.
همانطور که می بینید این تابلو دو ایراد عمده دارد؛ یک ملا عام را اشتباه نوشته است و دیگری به جای استفاده از کلمه روزه داران، نوشته روزه خواران.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
سوال من اینه
یعنی آیا نه طراح نه سفارش دهنده ی کار و نه نصاب این بنر هیییییییچ کدوم متوجه این اشتباه نشدن.تا این بنر خنده دار نصب نشه ...وااایه من وای من
نيما
عكس مال امسال نيست
من اين عكس رو دو سال پيش ديدم
ولي در هر صورت هر كي نوشته دكتراي ادبيات زبان فارسي داشته
قراره يه لغت نامه بده بيرون
هرمان
وقتی شهرداری کارگر و کارمندان خود را رابطه ای استخدام می کند البته عده ای بیسواد هم ماند من نمیگم شما وارد صحنه جهت نوشتن بنر و گرفتن پول زیاد فقط به دلیل اینکه کارپرداز شهرداری پسر خالشه
نظر کاربران
ملاء عام هم اشتباه است
پاسخ ها
خیلی قدیمیه...
خخخخخخخخ
سوال من اینه
یعنی آیا نه طراح نه سفارش دهنده ی کار و نه نصاب این بنر هیییییییچ کدوم متوجه این اشتباه نشدن.تا این بنر خنده دار نصب نشه ...وااایه من وای من
عكس مال امسال نيست
من اين عكس رو دو سال پيش ديدم
ولي در هر صورت هر كي نوشته دكتراي ادبيات زبان فارسي داشته
قراره يه لغت نامه بده بيرون
وقتی شهرداری کارگر و کارمندان خود را رابطه ای استخدام می کند البته عده ای بیسواد هم ماند من نمیگم شما وارد صحنه جهت نوشتن بنر و گرفتن پول زیاد فقط به دلیل اینکه کارپرداز شهرداری پسر خالشه