۲۱۰۱۹۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد تند از پرداخت یارانه در دولت احمدی‌ نژاد

مهندس جهانگیری، معاون اول رییس جمهور پس از هفته ها غیبت در به روز رسانی پروفایل خود در فیس بوک، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود، به ارائه گزارشی اجمالی از سفرهای استانی ، بحران آب در کشور و رویدادهای مربوط به اختصاص یارانه نقدی پرداخت و مطالبی را در این حوزه ها بیان کرد.

انتقاد تند از پرداخت یارانه در دولت احمدی‌ نژاد
برترین ها: مهندس جهانگیری، معاون اول رییس جمهور پس از هفته ها غیبت در به روز رسانی پروفایل خود در فیس بوک، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود، به ارائه گزارشی اجمالی از سفرهای استانی ، بحران آب در کشور و رویدادهای مربوط به اختصاص یارانه نقدی پرداخت و مطالبی را در این حوزه ها بیان کرد که در ادامه آمده است:

انتقاد تند از پرداخت یارانه در دولت احمدی‌ نژاد

به گزارش برترین ها؛ معاون اول رییس جمهور در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشت: دوستان سلام. مدت نسبتاً زيادي است كه به دليل مشغله هاي بسيار و تعدد جلسات نتوانسته ام در اين صفحه مطلبي بنويسم و با شما به اشتراك بگذارم. از اين جهت بايد بر اين دوست كمتر در دسترس خود ببخشيد.

از همان ماه هاي ابتدايي آغاز بكار دولت يازدهم و پس از استقرار نسبي دولت، به استانها و شهرستانهاي بسياري در سراسر كشورمان سفر كرده ام. عموم سفرها و برنامه ريزي هاي مربوط به آنها نيز متمركز بر بازديد از طرح هاي عمراني استانها و نيز جلسه با مديران و بررسي معضلات استان ها بوده است.

با اين حال به دليل فشردگي برنامه ها در استانها و تراكم كاري در مركز، سفرهاي استاني يكروزه برنامه ريزي شده و به همين کمتر توانسته ام با اقشار مختلف مردم و بخصوص جوانان و نخبگان، رو در رو همكلام شوم. از اين جهت تصميم گرفتم تا بعد از هر سفر، بخشي از ملاحظاتي كه به نظرم می آید تا با نخبگان و جوانان هر استان در ميان بگذارم را در اين صفحه انعكاس دهم تا در عين حال از دغدغه ها و ملاحظات هموطنانم و نيز نتايج سفر بازخوردي عيني و مستقيم دريافت كنم.

در يك ماه اخير توفيق داشته ام تا به ايلام، خراسان رضوي، يزد و كردستان سفر كنم. سفرهايي كه نقطه مشترك همه آنها موضوع «آب» بوده است. موضوعي كه اغراق نيست اگر آن را معضل آتي نه تنها ايران بلكه جهان بدانيم. بحران آب در كشورمان، موضوعي جدي است. من نميخواهم در اينجا به تكرار توصيه هاي تكراري لزوم مصرف بهينه و جلوگيري از اسراف بپردازم، ولي لازم است از همه دوستداران اين آب و خاك بخواهم تا براي نگهداشت منابع آبي كشورمان از هر آنچه در توان دارند دريغ نكنند حتي اگر به اندازه يك قطره باشد.

من و همکارانم در دولت بخصوص در دستگاه هايي چون وزارت نيرو و سازمان حفاظت از محيط زيست به همراه مشاوران و كارشناسان اين حوزه برنامه هاي خوبي براي مديريت و استحصال آب تهيه كرده ايم و اميد داريم تا بتوانيم با سرمايه گذاري دولتي و نیز حضور بخش خصوصي، بحران آب كه امروز به نوعي تهديد كننده استقلال كشورها هم هست، را از آتيه ايران عزيزمان دور كنيم.

حقا و انصافا بايد از توجه ويژه رهبر معظم انقلاب در اين موضوع تشكر كنم كه با توجه به محدوديت منابع درآمدي دولت و نيز با توجه به آگاهي ايشان از اهميت موضوع، اجازه برداشت مبلغ قابل توجهي از صندوق توسعه ملي براي استحصال منابع آبي كشور را به دولت دادند. اين اجازه باعث شد تا ما با دست باز در حوزه مديريت آب وارد شويم و طرح هاي آبي كشور جهش خوبي در كسب منابع را شاهد باشند.

نمي توانم افسوس خود را به جهت از دست رفتن سرمايه گذاريهاي ضروري در حوزه عمران و به ويژه مديريت آب پنهان كنم. اگر در طول سالهاي گذشته منابعي كه به توزيع يارانه اختصاص داديم را در حوزه هايي چون ايجاد شبكه هاي مدرن آبياري و كمك به كشاورزان براي كنار گذاشتن شيوه هاي سنتي و غرق آبي، هزينه ميكرديم، امروز كمتر نگران كاهش سفره هاي زير زميني آب و تامين منابع آبي شهرهايمان بوديم.

راستي اين خبر را ديده ايد؟! « مجموع یارانه نقدی پرداختی به مردم در بیش از چهار سال گذشته به مرز ۱۸۰هزار میلیارد تومان رسید که معادل کل بودجه عمرانی دولت از سال ۸۵ تا ۹۳ است.»

خداوند اين كشور را از خشكسالي و دروغ و رياكاري دور نگه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای جهانگیری از بی لیاقتی خودت انتقاد کن که مردم از دست شماها خسته شدند جز بدگویی چیزی بلد نیستی و این هم ناتوانیی شما را می رساند کاش یک دهم احمدی نژاد لیاقت کشورداری داشتی وبا مردم صادق بودید

      پاسخ ها

      • حسین

        احسن آفرین درست زدی تو خال .

    • بدون نام

      احمدی نژاد سر مردم گول مالید وبرسر خودی ها تاج ثروت نهاد.

    • حسین

      خدا پدر احمدی نزاد را بیامرزه حداقل تو هشت سال ریاست جمهوریش هندونه کیلویی 3000 تا 4000تومان نخوردیم !!!

    • ترسو

      خداوند اين كشور را از شر كساني !!! كه باعث دروغ و رياكاري و خشكسالي و ساير بلايا ! شده اند ، دور نگه دارد !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج