بانک ملی: عذرخواهی می کنیم
بانک ملی با ارایه توضیحاتی در خصوص کسر پنج هزار تومان از حساب مشتریان برای هزینه ارسال پیامک اعلام کرد: این بانک به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.
این بانک لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی ۸۶ ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:
۱ - اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین این بانک همواره سعی داشته و دارن که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند. رشد ۲۴ درصدی منابع بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.
۲ - در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ از طریق اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد ۱۴ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۶۵۸ پیامک برای ۷ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۲۹ نفر از مشتریان بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند، ارسال شد.
طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی شش میلیون و ۹۲ هزار و ۳۶۸ نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما براساس همین گزارش متاسفانه یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۲ نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند.
از بین دریافت کنندگان ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا براساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر ۵۰۰۰ تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد.
۳ - بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمام دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد مشتریان بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند البته مشتریانی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.
۴ - بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد، از رسانه های مختلف صوتی، تصویری، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند، قدردانی می کنیم.
نظر کاربران
Ma ham bavar mikonim
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی و عذر خواهی که کردید
دیگه دیر شده
پس شعار - وقتی سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد - را دیگر تبلیغ نکنید.
پاسخ ها
هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشید البته 30سال پیش
نفری 20 تومن برگردونید بلکه بخشیدیمتون
خجالت اوره این همه پول ریزودرشت مردم داخل حسابهای بانک ملی بدون اینکه یک ریال سودی بدهندبه حساب نیمیاد. میان پول پیامک را حساب میکنند.
پاسخ ها
آفرین جمال گل گفتی فقط دکان باز کردند هزینه انتقال هزینه موجودی هزینه برگشتی هزینه رفع برگشتی هزینه نفس کشیدن و.... و....
اثرات سوء برداشت وجه از حساب مردم بدون اطلاع و رضایت صاخب حساب با عذرخوهی از بین نخواهد رفت. بانک بعنوان امین مال مردم بهیچوجه نباید چنین روال غیراخلاقی و غیر شرعی را در پیش بگیرد.
اگر چنین اتفاقی در یکی از کشورهای بیگانه افتاده بود تا یک هفته سر تیتر خبری صدا و سیمای روسیاه میشد.
اين اعتماد قبلي رفت .چرا بانكهاي ديگر اين كار را نمي كنند من حقوق بگيرم امروز هم در اداره از حسابداري خواستم حقوقم را در بانك ديگري كه شماره حسابش را دادم بريزد باي باي ملي .كام
بانک توسعه تعاون وبعدش بانکهای خصوصی فعلا با انصاف تر از بقیه بانکها عمل میکنند