۱۹۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصادف خودروی اوباما در ایرلند!

اوباما که روز گذشته سفر خود به کشورهای اروپایی را از ایرلند آغاز کرد و پس از آن به انگلیس، فرانسه و لهستان نیز خواهد رفت در هنگام این حادثه همراه همسرش در خودروی ویژه اش قرار داشت.

خودروی ویژه حامل رئیس جمهور آمریکا و همسرش که ۸ تن وزن دارد و در برابر بمب مقاوم است روز گذشته در دوبلین (پایتخت ایرلند) تصادف کرد. خودروی حامل "باراک اوباما" و "میشل اوباما" روز گذشته در حین خروج از سفارت آمریکا در دوبلین (پایتخت ایرلند) به مانع سیمانی بیرون سفارت برخورد کرد و رئیس جمهور آمریکا را مجبور به پیاده شدن کرد.

تصادف خودروی اوباما در ایرلند!

اوباما که روز گذشته سفر خود به کشورهای اروپایی را از ایرلند آغاز کرد و پس از آن به انگلیس، فرانسه و لهستان نیز خواهد رفت در هنگام این حادثه همراه همسرش در خودروی ویژه اش قرار داشت. اوباما پس از این تصادف از خودرو پیاده شد و مقامات ایرلندی برای جلوگیری از مشاهده این صحنه توسط مردم مجبور شدند یک اتوبوس را در برابر خودروی رئیس جمهور پارک کنند.

گفته می شود این خودرو ۸ تن وزن دارد و در برابر برخورد بمب مقاوم است. شرکت جنرال موتورز که این خودرو را از مدل کادیلاک به طور ویژه برای اوباما ساخته است در آن فناوریهای پیشرفته و تجهیزاتی قرار داده که در خودروهای دیگر قابل مشاهده نیست.

منبع : تابناک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج