ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: هموطنان فقط از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت خود را خریداری کنند.
خبرگزاری ایرنا: در اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان درخواست شده هرگونه تخلف و گرانفروشی را به مراجع ذیربط گزارش کنند.
به گزارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای، بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری، از هموطنان خواست با مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی آنرا به مراجع ذیربط گزارش کنند.
در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است: با هرگونه تخلف احتمالی و گران فروشی خدمات و افزایش قیمت ها در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازات های پیش بینی شده رفتار خواهد شد.
مسافران و گردشگران می توانند شکایات و انتقادات خود، در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه 09629 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و یا تلفن 124 سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی استانها به اطلاع مسوولان اطلاع دهند.
این اطلاعیه می افزاید: کلیه مراکز و تاسیسات گردشگری موظف به نصب نرخنامه مصوب ممهور به مهر مرجع ذیربط در محل رویت عموم مسافران و گردشگران هستند.
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: هموطنان فقط از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت خود را خریداری کنند
مسافران می توانند با مراجعه به سایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به آدرسwww.cao.ir لیست دفاتر مجاز را مشاهده کنند و هرگونه گرانفروشی، فروش بلیت چارتری تک بدون تور و سایر تخلفات آنرا به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر