۱۸۷۱۵۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

اطلاعیه درباره تعطیلی مدارس در آستانه نوروز

رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درخصوص پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال ۹۳ اظهار داشت: طبق قانون تعطیلی مدارس بر اساس تقویم رسمی کشور مشخص می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درخصوص پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال ۹۳ اظهار داشت: طبق قانون تعطیلی مدارس بر اساس تقویم رسمی کشور مشخص می‌شود و هر نوع تعطیلی مدارس به غیر از تعطیلات رسمی، شرایط اضطراری مانند آلودگی هوا یا بارش برف و یخبندان غیرقانونی است بنابراین تمام مدارس موظف به رعایت قانون هستند و تعطیلی خارج از این موارد مجاز نیست.

وی افزود:‌بخشی از فرهنگ تعطیلی نیز مربوط به خانواده‌هاست یعنی خانواده‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا ساعات آموزش دانش‌آموزان به طور کامل اجرا شود. معلمان و کادر مدرسه تا روز ۲۷ اسفند در مدارس حضور دارند و خانواده‌ها باید برای برگزاری کلاس‌های درس و ساعات آموزش دانش‌آموزان همکاری کنند.

اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران نیز با اشاره به دایر بودن مدارس تا ۲۷ اسفند گفت: آموزش و پرورش بر استفاده حداکثری از ساعت مفید آموزش تأکید دارد و به تمام مدارس شهر تهران ابلاغ کرده‌ایم که کلاس‌های درس تا ۲۷ اسفند دایر باشد. تعطیلی زودهنگام مدارس به هیچ عنوان و بهانه ای قابل قبول نیست و این کار تخلف اداری محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهر من که از امروز نرفته مدرسه!!
      شنبه!

    • بدون نام

      باشه ننه و بابا هم به حرف آموزش و پرورش گوش می دن حتما

    • رضا

      سلام من خودم معلم هستم در منطقه محروم تدریس می کنم دانش آموزان من اکثرا مشکل مالی دارند و از 17 اسفند برای کسب درآمد که یه لقمه نونی برای خانواده به خانه بیارن مدرسه نیومدن ، چه طوری میشه این چنین دانش آموزا رو با این وضع اقتصادی به سر کلاس آورد.

    • بدون نام

      امروز تمام مدارس یزد تعطیل بودند و معلم ها هم جلو استانداری تجمع کرده بودند در اعتراض به تبعیض

    • سینا

      سلاممن خودم دانش اموز هستم از 18 اسفند به بعد سر کلاس 5 نفر بیشتر نبودم بعد معلم هر که از 16 اسفند میومد مدرسه نمره کم میکردنند

    • بدون نام

      وزیر خودشون رو خسته می کنن ما دانش اموزان مدرسه نمی ریم راستی خودتون بیاید سر کلاسها

    • هستی

      تو این حال و هوای عید کی حوصله درس دادن و درس خوندن داره؟همه تو تکاپو هستند/

    • صمد از تبریز

      راستشو بخواین امسال چند دفعه هم که در شهر ما برف آمد از سر دعای دانش آموزان و معلمان و کادر آموزش و پرورش بود آخ خدا خدا میکردند برف بیاد تعطیل بشند بزارین دم عیدی خوش باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج