۱۸۶۱۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آئودی بازار را از مرسدس بنز گرفت

در ماه فوریه برای دومین ماه، فروش آئودی از رقیب خود مرسدس بنز پیشی گرفت و این برند متعلق به فولکس‌واگن از طراحی جدید مدل‌های خود سود برد.

روزنامه دنیای اقتصاد: در ماه فوریه برای دومین ماه، فروش آئودی از رقیب خود مرسدس بنز پیشی گرفت و این برند متعلق به فولکس‌واگن از طراحی جدید مدل‌های خود سود برد.

شرکت آئودی اعلام کرد در ماه فوریه فروش خودروهای لوکس و شاسی‌بلندهای این شرکت با رشد ۲/ ۴ درصدی روبه‌رو شده و به ۱۲۲ هزار و ۵۵۰ دستگاه رسیده است که یک رکورد برای فروش در ماه فوریه محسوب می‌شود.

آئودی علت این افزایش فروش را رشد تقاضا برای نسل جدید ای‌۳ کامپکت و طراحی جدید ای‌۶ عنوان کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرد درپی تقاضای خوب از طرف چین، آلمان و ایالات‌متحده، سه بازار اصلی آئودی، مجموع فروش در دو ماه ژانویه و فوریه ۴/ ۷ درصد افزایش یافته و به رکورد ۲۶۰ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو رسیده است.

این در شرایطی است که فروش مرسدس بنز در ماه فوریه ۶/ ۱۴ درصد رشد کرده و به ۱۲۰ هزار و ۲۷۰ دستگاه خودرو رسیده است. مجموع فروش مرسدس در ماه‌های ژانویه و فوریه هم ۲۴۶ هزار و ۱۳۵ دستگاه خودرو بوده است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج