بیلبوردهای منشوری ناگهان غیب شد
چندی پیش ماجرای بیلبوردهای حاشیه ساز لوازم خانگی اسنوا را روایت کردیم که در فضای مجازی حرف و حدیث هایی درباره آنها پیش آمده بود و حتی عکاس پروزه را مجبور به واکنش کرد.
هفته نامه تماشاگران امروز: چندی پیش ماجرای بیلبوردهای حاشیه ساز لوازم خانگی اسنوا را روایت کردیم که در فضای مجازی حرف و حدیث هایی درباره آنها پیش آمده بود و حتی عکاس پروزه را مجبور به واکنش کرد. مدت کوتاهی بعد از آن حاشیه ها، ناگهان پایتخت از این بیلبوردهای حاشیه ساز خالی شد. غیبت ناگهانی این تبلیغات محیطی این شائبه را به وجود آورد که نهادهای مسئول، مجریان پروژه را مجبور به پایین کشیدن تصاویر قبلی کرده اند.
صحت این موضوع را از بابک برزویه عکاس این پروژه جویا شدیم. او در گفتگویی گفت: «تغییر بیلبوردها هیچ ارتباطی به آن حاشیه ها نداشت. این تغییرات از قبل برنامه ریزی شده بود به این صورت که هر ۱۰ روز یک بار کاراکترها تغییر کنند. مثلا برای ایام عید نوروز قرار است همه کاراکترهای قبلی که مرحله به مرحله اضافه شدند در یک کادر جمع شوند.»
برزویه با بیان اینکه حاشیه های قبلی به نفع اسنوا تمام شد، توضیح داد: «در مورد تصاویر، قبل از اکران از نهادهای مرتبط استعلام شده بود و با تصور غلط یک ذهن بیمار، قرار نیست چیزی تغییر کند. این یک سیکل تبلیغاتی از پیش برنامه ریزی شده بود و طبق روال همه چیز پیش می رود. ابتدا تیزرها پخش می شود و بعد کاراکترهای همان تیزر روی وبیلبورد می روند.»
ارسال نظر