جنجال یک بیلبورد در خیابان های تهران
اواسط بهمن ماه امسال بیلبوردهای تبلیغاتی جدید «اسنوا» در خیابان ها و بزرگراه های پایتخت اکران شد. شرکت ایران نوین به عنوان مجری این طرح شعار «روی ما حساب کنید» را برای این تبلیغات انتخاب کرده است.
هفته نامه تماشاگران امروز: اواسط بهمن ماه امسال بیلبوردهای تبلیغاتی جدید «اسنوا» در خیابان ها و بزرگراه های پایتخت اکران شد. شرکت ایران نوین به عنوان مجری این طرح شعار «روی ما حساب کنید» را برای این تبلیغات انتخاب کرده است.
تا اینجا همه چیز یک ایده عادی در تبلیغات محیطی محسوب می شود اما شیوه عکاسی و تصاویری که از آن استفاده شده حاشیه جدیدی را در شبکه های اجتاعی به وجود آورد.
با توجه به عکس عجیب استفاده شده، بعضی از کاربران فضای مجازی طراحان این ایده را به ترویج همجنس گرایی متهم کردند. بعضی هم نوشتند توریستهای خارجی با دیدن این تبلیغات لوازم خانگی گمان می کنند ما حامی ازدواج همجنس گرایان هستیم.
خلاصه، کار آنقدر بالا گرفت که بابک برزویه، عکاس این پروژه مجبور به پاسخگویی شد و در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «اگرچه جواب ابلهان خاموشی است اما چقدر باید یک تفکر کثیف و پلید باشد که ایده به این زیبایی با این همه انرژی مثبت را به همجنس بازی تشبیه کند... آیا این فرد نام خود را ایرانی می نامد؟»
البته متنی که ایشان منتشر کردند مثل عُرف رایج در شبکه های اجتماعی پر از غلط های املایی و انشایی بود که از یک فعال رسانه طبعا انتظار نمی رود و باید آن را به حساب عصبانیت شدید آقای برزویه گذاشت.
نظر کاربران
:)))))))))))))))))))))))))))))
خب خداوكيلى راست ميگن مردم آخه اين چه عكسيه
منم بودم عصبی میشدم.چه ربطی داره آخه؟متاسفم برای همه کسانی که ذهنشون اینقدر خرابه که در مورد عکسی کاملا عادی که اونم تبلیغ یک برند ایرانیه اینقدر بد فکر میکنند.کافر همه را به کیش خود پندارد...
جهان سوم جاییست که یه عده علاف به چیزای مسخره که فقط به ذهن خودشون خطور میکنه گیر میدن
اتفاقا ایده ی بسیار هوشمندانه ای بود. اینکه 2تا کارگر فرزندانشون رو بغل کردن و لبخند میزنن. یعنی با خرید کالای ایرانی کمک کنیم به اقتصاد خانواده. فقط یه ذهن بیمار میتونه برداشت همجنسگرایی از این عکس داشته باشه.