تیبا به ناوگان تاکسیرانی نمیپیوندد
مدیرعامل تاکسیرانی گفت: خودروی تیبا فعلا به ناوگان تاکسیرانی نمیپیوندد.
خبرگزاری مهر: مدیرعامل تاکسیرانی گفت: خودروی تیبا فعلا به ناوگان تاکسیرانی نمیپیوندد.
میثم مظفر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم تحویل به موقع تاکسیهای جدید به متقاضیان، گفت: اختلاف ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و ایران خودرو و بدهیهای معوق این ستاد به خودروساز منجر به کندی ناوگان تاکسیرانی شده است اما این روند متوقف نیست.
مدیرعامل تاکسیرانی در پاسخ به مهر افزود: تا به امروز ۳ هزار و ۲۰۰ خودروی سمند EF۷ جایگزین شده HSJ و امیدواریم این تعداد تا پایان سال به ۴ هزار دستگاه برسد.
وی در پاسخ به سئوال دیگر مهر مبنی بر بازپرداخت ۲۹ میلیون تومانی وامهای ۲۰ میلیون تومانی از سوی تاکسیرانان، خاطرنشان کرد: بهره بانکی ۱۵ درصد برای نوسازی ناوگان در نظر گرفته شده است که بر این اساس، طی ۵ سال باید تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بازپرداخت شود، ضمن اینکه بیش از ۵ میلیون تومان بابت اسقاط هر خودرو به صورت بلاعوض پرداخت میشود و بنابراین متقاضیان نوسازی تاکسی میتوانند با کمتر از ۵ میلیون تومان پرداخت نقدی، خودروی خود را دریافت کنند.
مظفر در خصوص مشکلات خودروی پراید برای ورود به ناوگان تاکسیرانی، گفت: گروه خودروسازی سایپا جایگزینی خودروی تیبا برای ناوگان تاکسیرانی را به شورای عالی ترافیک ارائه داده اما متاسفانه به دلیل عدم تطبیق با استانداردهای این شورا، تاکنون موافقتی برای جایگزینی صورت نگرفته است.
وی ادامه دارد: تیبا استاندارد یورو ۵ را ندارد و مادامی که شورای عالی ترافیک بر روی این استانداردها پافشاری می کند، این خودرو وارد ناوگان تاکسیرانی نخواهد شد.
تفاهم نامه همکاری میان گروه خودروسازی سایپا و سازمان تاکسیرانی برای جایگزینی خودروهای فرسوده امروز به امضا رسید.
میثم مظفر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم تحویل به موقع تاکسیهای جدید به متقاضیان، گفت: اختلاف ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و ایران خودرو و بدهیهای معوق این ستاد به خودروساز منجر به کندی ناوگان تاکسیرانی شده است اما این روند متوقف نیست.
مدیرعامل تاکسیرانی در پاسخ به مهر افزود: تا به امروز ۳ هزار و ۲۰۰ خودروی سمند EF۷ جایگزین شده HSJ و امیدواریم این تعداد تا پایان سال به ۴ هزار دستگاه برسد.
وی در پاسخ به سئوال دیگر مهر مبنی بر بازپرداخت ۲۹ میلیون تومانی وامهای ۲۰ میلیون تومانی از سوی تاکسیرانان، خاطرنشان کرد: بهره بانکی ۱۵ درصد برای نوسازی ناوگان در نظر گرفته شده است که بر این اساس، طی ۵ سال باید تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بازپرداخت شود، ضمن اینکه بیش از ۵ میلیون تومان بابت اسقاط هر خودرو به صورت بلاعوض پرداخت میشود و بنابراین متقاضیان نوسازی تاکسی میتوانند با کمتر از ۵ میلیون تومان پرداخت نقدی، خودروی خود را دریافت کنند.
مظفر در خصوص مشکلات خودروی پراید برای ورود به ناوگان تاکسیرانی، گفت: گروه خودروسازی سایپا جایگزینی خودروی تیبا برای ناوگان تاکسیرانی را به شورای عالی ترافیک ارائه داده اما متاسفانه به دلیل عدم تطبیق با استانداردهای این شورا، تاکنون موافقتی برای جایگزینی صورت نگرفته است.
وی ادامه دارد: تیبا استاندارد یورو ۵ را ندارد و مادامی که شورای عالی ترافیک بر روی این استانداردها پافشاری می کند، این خودرو وارد ناوگان تاکسیرانی نخواهد شد.
تفاهم نامه همکاری میان گروه خودروسازی سایپا و سازمان تاکسیرانی برای جایگزینی خودروهای فرسوده امروز به امضا رسید.
پ
ارسال نظر