۱۷۳۴۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

حکم بازداشت سوزان مبارک صادر شد

دادستانی سوئیس حکم بازداشت سوزان مبارک، همسر حسنی مبارک را به اتهام پولشویی و فرار از پرداخت میلیون‌ها دلار مالیات صادر کرد.

حکم بازداشت سوزان مبارک صادر شد

برترین ها به نقل از فارس: دادستانی سوئیس حکم بازداشت سوزان مبارک، همسر حسنی مبارک را به اتهام پولشویی و فرار از پرداخت میلیون‌ها دلار مالیات صادر کرد.

به گزارش روزنامه روز الیوسف، تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس فدرال سوئیس از سازمان "جنبش بین المللی زنان برای صلح" که سوزان مبارک آن را در سال 2003 میلادی در برن، پایتخت سوئیس تاسیس کرد، از تخلفات مالی گسترده این سازمان خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط پلیس فدرال سوئیس سازمان جنبش بین المللی زنان برای صلح از زمان تاسیس مرتکب تخلفات بسیاری شده که در راس انها باید از پولشویی و فرار از پرداخت 962 میلیون دلار مالیات نام برد.

این موضوع موجب شد تا دولت سوئیس مبلغ فوق الذکر را از حساب‌های بانکی سوزان مبارک توقیف کند. مقامات مسئول سوئیسی در این‌باره تاکید می‌کنند، از آنجا که سوزان مبارک مسئول این سازمان می‌باشد، بنابراین مسئولیت پرداخت این مالیات‌ها تنها برعهده وی خواهد بود.

مسئولان سوئیسی تاکید می‌کنند: سوزان مبارک هزینه‌های فعالیت‌های سازمان جنبش بین المللی زنان برای صلح را از کمک‌هایی تامین می‌کرد که کشورهای عربی دوست به وی پرداخت می‌کردند و او به جای صرف این پول‌ها برای اهداف اعلام شده جهت تاسیس این سازمان از آنها سوء استفاده‌های شخصی به عمل می‌آورد.

از دیگر تخلف‌های سوزان مبارک در این سازمان برداشت 191 میلیون دلار به شکل سری و محرمانه از حساب سازمان در 23 فوریه 2011 یعنی پس از انقلاب مصر و سرنگونی رژیم مبارک و انتقال این مبلغ به یکی از بانک‌های پانامایی بوده است.

همچنین پلیس فدرال سوئیس از تلاش سوزان مبارک برای تغییر نام این سازمان جهت آغاز فعالیت آن با نام دیگر در سوئیس پرده براشت و به همین دلیل و اتهامات بسیار دیگر دادستانی سوئیس حکم بازداشت سوزان مبارک، همسر حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج