۱۷۲۹۶
۲۰ نظر
۵۰۳۶
۲۰ نظر
۵۰۳۶
پ

۱۳ بار اعدام تاوان تجاوز و شکنجه به ۵ زن جوان

اعضاي باندي كه متهم هستند پنج زن را ربوده و مورد تجاوز قرار داده و يكي از آنها را به قتل رسانده‌اند، ديروز براي دومين بار در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.

اعضاي باندي كه متهم هستند پنج زن را ربوده و مورد تجاوز قرار داده و يكي از آنها را به قتل رسانده‌اند، ديروز براي دومين بار در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.

اين چهار متهم پيش از اين در مجموع به ۱۳ بار اعدام محكوم شده بودند اما ديوان‌عالي كشور تحقيقات صورت‌گرفته را ناقص دانسته و خواستار محاكمه مجدد متهمان شده بود.

راننده يك آژانس روز ۲۹ مهر سال ۸۸ در حالي‌كه از منطقه‌اي بياباني در پاكدشت عبور مي‌كرد زني را ديد كه زخمي و خون‌آلود در گوشه‌اي افتاده بود.

او سراغ اين زن رفت و از زبان وي شنيد چهار مرد به او تعرض كرده‌اند. راننده آژانس زن مجروح را به كلانتري رساند و ماجرا را براي ماموران شرح داد.

به اين ترتيب زن ۲۸ساله كه محبوبه نام داشت به بيمارستان انتقال يافت. او در حالي‌كه به سختي صحبت مي‌كرد ماجرا را براي ماموران توضيح داد و گفت: «چند روز قبل پسر جواني با موبايلم تماس گرفت اما بلافاصله عذرخواهي كرد و گفت شماره را اشتباه گرفته است.

او از آن به بعد مرتب مزاحمم مي‌شد و به من ابراز علاقه مي‌كرد. من متاهل هستم و فرزند دارم و نمي‌خواستم با كارهاي اين مرد زندگي‌ام از هم بپاشد براي همين وقتي او خواست قرار بگذارد قبول كردم تا ببينم اين مزاحم كيست و از جان من چه مي‌خواهد.

در محل قرار ايستاده بودم كه يك پرايد طوسي‌رنگ از راه رسيد و مردي با تهديد چاقو مرا به زور در صندلي عقب نشاند و خطاب به راننده گفت: «سياوش راه بيفت.» آن چهار نفر من را به منطقه‌اي بياباني كشاندند و در حالي‌كه التماس مي‌كردم رهايم كنند من را مورد تجاوز قرار دادند و با چاقو زخمي‌ام كردند.»

درحالي‌كه كارآگاهان تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري سياوش و سه همدستش آغاز كرده بودند از بيمارستان خبر رسيد محبوبه به علت شدت جراحات وارده جان باخته است. پس از آن تجسس‌ها براي به دام انداختن متهمان وارد مرحله تازه‌اي شد اما باز هم سرنخي از آنها به دست نيامد تا اينكه چهار زن ديگر نيز با مراجعه به پليس شكايت‌هاي مشابهي را مطرح كردند و گفتند توسط سرنشينان يك پرايد طوسي‌رنگ، ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

اطلاعات اين شكات به پليس در رديابي پرايدسواران كمك كرد و ماموران ابتدا سياوش را بازداشت كردند. اين جوان ۲۲ساله به‌سرقت، آدم‌ربايي و تجاوز اعتراف كرد و قتل محبوبه را گردن يكي از دوستانش به نام كريم انداخت.

او گفت: «ما زنان را مي‌ربوديم و به آنها تجاوز مي‌كرديم و براي اينكه بترسند و شكايت نكنند آنها را مورد شكنجه هم قرار مي‌داديم. روزي كه محبوبه را طعمه قرار داديم او در برابرمان به سختي مقاومت كرد به همين دليل كريم عصباني شد و با چاقو او را زد. ما بعد از تعرض به اين زن وي را در بيابان رها كرديم اما چند ساعت بعد وقتي به محل حادثه برگشتيم كسي آنجا نبود و ما فقط قطرات خون را ديديم.»

كارآگاهان بعد از ثبت اعترافات اين جوان، همدستان او را كه ۲۶ تا ۳۱ساله هستند، دستگير كردند و پرونده آنها به اتهام قتل و تجاوز در اختيار قضات شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. در جلسه اول محاكمه نماينده دادستان خواستار مجازات متهمان درخصوص قتل شد و اولياي دم محبوبه نيز اعلام كردند خواسته‌شان قصاص قاتلان است .

در نهايت هيات قضات وارد شور شدند و سياوش را به اتهام پنج‌فقره تجاوز، شركت در آدم‌ربايي و سرقت، به پنج بار اعدام، ۲۵ سال حبس و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محكوم، محمود، عضو ديگر باند را به اتهام چهار فقره تجاوز، شركت در آدم‌ربايي و سرقت، به چهار بار اعدام، ۲۵ سال حبس و تحمل ۷۴ ضربه شلاق، علي، سومين متهم را به اتهام سه فقره تجاوز، شركت در آدم‌ربايي و سرقت، به سه بار اعدام، ۲۵‌سال حبس و تحمل ۷۴ ضربه شلاق و كريم را به اتهام يك فقره تجاوز، مباشرت در قتل و مشاركت در سرقت و آدم‌ربايي، به يك ‌بار قصاص، يك‌ بار اعدام، هفت سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محكوم كردند. بعد از آن پرونده با اعتراض متهمان در اختيار قضات ديوان عالي كشور قرار گرفت.

در ديوان‌عالي راي دادگاه درباره سرقت و آدم‌ربايي تاييد اما تحقيقات درخصوص ساير اتهامات متهمان ناقص اعلام شد به اين ترتيب متهمان ديروز بار ديگر پاي ميز محاكمه رفتند. در اين جلسه روشن نماينده دادستان تهران براي چهار مرد تبهكار درخواست مجازات قانوني كرد.

در ادامه شوهر مقتول به عنوان قيم فرزند صغير خود خواستار قصاص متهمان شد و گفت: «همسرم براي اينكه زندگي خانوادگي‌مان به هم نريزد بدون اطلاع من با پسر مزاحم قرار گذاشت تا او را از خودش براند اما ربوده شد و زماني كه در برابر متجاوزان مقاومت كرد توسط آنها به قتل رسيد و حالا متهمان بايد مجازات شوند.»

در ادامه جلسه چهار زن كه مورد آزار قرار گرفته بودند به سوالات قضات جواب دادند و متهمان نيز از خودشان دفاع كردند.

در حال حاضر پنج قاضي شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان تهران براي صدور راي وارد شور شده‌اند.


منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

13 بار اعدام تاوان تجاوز و شکنجه به 5 زن جوان



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • Maryam

      اگه من مجریه قانون بودم با تانک از روشون رد میشدم.اعدام واسه اینا خیلی کمه

      پاسخ ها

      • Maryam

        are maryam jonam bahat movafegham

      • Melody

        maryam jun bayad ba tank leheshon kard

      • + -

        جراتشو نداشتی بچه

      • Maryam

        +- شلوغ کنی با همون تانک خونین از روی تو هم رد میشم بابابزرگ.

      • + -

        زرشك

    • آوا

      اول باید حسابی سنگسار بشن تا زجر بکشن
      بعد تانک از روشون رد بشه
      چون به این راحتی ها نباید جونشونو گرفت و خلاصشون کرد

    • Melody

      are maryam jon ava khanom shomam rast migi aziZam

    • مهدی

      گناه داشتن بیچاره ها
      آخه چرا اعدام؟

    • احسان

      آوا خانم درسته باید جزای کارهاشونو ببینند اما نه دیگه اینجوری. مطابق قانون برای هر کار خلاف یک مجازات خاص در نظر گرفته می شود نه اینکه انواع و اقسام شکنجه ها را روی فرد خاطی اعمال کنند. یک ذره ملایم تر

    • احسان

      آوا خانم درسته حالا خلافی انجام دادند و باید مجازات شوند ولی نه اینکه بدین شکل و اینقدر با خشونت قانون برای هر نوع خلافی مجازات خاصی درنظر گرفته است. یک مقدار ملایم تر اینجوری که شما گفتید ما هم کاری نکردیم کلی وحشت کردیم هولاگو خان هم اینجوری مجرمان را مجازات نمی کرد.
      ( البته محض شوخی گفتم )

    • آسیه

      دوستان عزیز الان اشد مجازات رو براشون در نظر گرفتن.اول شلاق میخورن بعدم اعدام میشن.فقط مجازات حبس رو به صورت کامل تحمل نمیکنن.چه مجازاتی بالاتر از این که حق زنده بودن و زندگی کردن از فرد سلب بشه؟

    • آوا

      آقا احسان، همچین افرادی که بویی از شعور و انسانیت نبردند، جزء مجرمین معمولی حساب نمیشن
      (در واقع میشه گفت جزء انسانها حساب نمیشن)
      در ضمن اعدام تنها نمیتونه جلودار این اعمال وحشیانه باشه و می بینیم که روز به روز بیشتر میشه
      شاید با این روش بشه تا حدودی جلودار این حرکات غیر انسانی بود

      هولاگو خان رو به جا نمیارم!!!!!!!!!!!!!!!!!
      میشه لطف کنی معرفیش کنی؟

    • + -

      اون گفت ما هم باور کردیم میخواست بره حضوری با مزاحمش حرف بزنه نه بابا

    • احسان

      آوا خانم، هولاکو خان از نوادگان چنگیز خان مغول بود که ایران را فتح و کشتار بیشماری انجام داد و قلعه اسماعیلیه که توسط حسن صباح ( موسس فرقه اسماعیلیه در ایران ) در کوه الموت قزوین بنا نموده بود را محاصره و با آلوده نمودن سرچشمه آبی که وارد قلعه می شد توانست آنجا را فتح و به سلسله 200 اسماعیلیون در ایران خاتمه دهد هولاکو خان همچنین شهر بغداد مرکز حکومت عباسیون را فتح و حکومت عباسیون را منقرض و خلیفه وقت را به بدترین شکل ( مشابه مواردی که شما بیان نمودید ) به قتل رساند.

    • آوا

      آقا احسان انگار خیلی به تاریخ علاقه دارین!!!!!!!!!!
      برعکس شما من اصلاً رابطه خوبی با تاریخ ندارم
      و در شاخه ای، تحصیلاتمو تموم کردم که هیچ گونه تاریخی درش وجود نداشته باشه
      برا همینه این اسمها برام ناآشنان
      در هر صورت ممنونم که توضیح دادین
      ای کاش هولاکو خان الانم بودش و این جناتکارارو به اون می سپردن

    • احسان

      آوا خانم من هم رشته تحصیلیم فنی بوده نه تاریخ و فقط علاقه مندم ولی دانستن تاریخ کمک بسیاری در تجزیه و تحلیل اتفاقات و حوادث جاری جهان خواهد نمود. بعنوان مثال متوسل شدن به فرد یا افرادی که از خارج از مرزها بیایند و بخواهند تحت هر عنوانی مشکل یا مشکلاتی از مردم دیارمان را برطرف نمایند تصوری است بسیار غلط و نتیجه ای بجز شکست و پشیمانی ندارد پس خودمان باید همت کنیم تا بتوانیم سرزمینی پاک با مردمانی نیکو پندار، نیکو منش و نیکو رفتار و عاری از هرگونه خوی اهریمنی بسازیم . پیروز و سربلند باشید

    • آوا

      آقا احسان با نظرتون کاملاً موافقم
      این گفته من ( ای کاش هولاکوخان الانم...) فقط محض شوخی بود نه وطن فروشی
      و آرزوی قلبیم داشتن کشوری امن و عاری از هرگونه ناپاکیه

    • ميترا

      من بودم سيم كارتمو عوض ميكردم اما اگه بازم پيداميشدن اول باشوهرم بعدبا پليس درميون ميذاشتم

    • مصطفی محمدی شرفو یی

      جای تاسف است که درس عبرت برای بعضی ها نمیشود شما که میدانید خلاف عاقبتی ندارد پس لطفا ادم شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج