۱۶۷۱۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین اخبار از پرواز مرگبار ایرآسیا

ماموران قایق گشت‌زنی نیروی دریایی اندونزی از پیدا شدن یک شیء خبر دادند که می‌تواند متعلق به دم هواپیمای حادثه‌دیده ایرآسیا باشد.

خبرگزاری ایسنا: ماموران قایق گشت‌زنی نیروی دریایی اندونزی از پیدا شدن یک شیء خبر دادند که می‌تواند متعلق به دم هواپیمای حادثه‌دیده ایرآسیا باشد.

مقامات اندونزی اعلام کردند: در عملیات جستجو برای یافتن بخش‌های دیگر از لاشه‌ هواپیمای ایرباس ای ۳۲۰-۲۰۰ شیء شبیه به دم آن پیدا شده که در صورت صحت آن می‌توان به جعبه سیاه هواپیما و اطلاعات پرواز دست پیدا کرد.

طبق اعلام مقامات اندونزی کشتی‌ها و بالگرد‌های جستجوگر در حال بازرسی بخش‌های شمالی دریای جاوه به منظور پیدا کردن اجساد دیگر سرنشینان هواپیما و بخش‌های دیگر لاشه آن هستند. همچنین نیروهای تجسس منطقه بازرسی خود را گسترده‌تر کرده‌اند.

نیروهای تجسس اندونزی اظهار داشتند: آخرین شیء پیدا شده با احتمال بسیار بالایی به هواپیمای حادثه دیده تعلق دارد و دم آن است.

اداره هواشناسی اندونزی اعلام کرد: احتمالا طوفان‌های استوایی در وقوع حادثه سقوط هواپیمای ایرآسیای مالزی نقش داشته و وضعیت نامناسب جوی تلاش‌ها برای یافتن اجساد سرنشینان هواپیما و جعبه سیاه آن را با مشکل روبه‌رو کرده است.

هواپیمای پرواز Q۲ ۸۵۰۱ با ۱۶۲ سرنشین در مسیر شهر سورابایا در اندونزی به سنگاپور و بر فراز دریای جاوه دچار حادثه شد و سقوط کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج