۱۶۵۵۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رشد کم‌سابقه گردن‌ زدن در عربستان

مسئولان عربستانی یک مرد پاکستانی را به جرم قاچاق حجم زیادی هروئین گردن زدند و با این اعدام تعداد افراد سربریده شده در عربستان در سال ۲۰۱۴ به ۸۳ تن رسید که بیشتر میزان در پنج سال گذشته است.

ایسنا: در بر آورد خبرگزاری آسوشیتدپرس، از اعدام به شکل گردن زدن که به طور رسمی توسط خبرگزاری عربستان در سال ۲۰۱۴ اعلام شد، مشخص شده که در این سال ۸۳ نفر از جمله این مرد پاکستانی در عربستان به این شیوه اعدام شده‌اند که بالاترین آمار در این کشور دست کم در پنج سال گذشته است.

عفو بین الملل اعلام کرده که عربستان یکی از بالاترین آمارهای اعدام در جهان را دارد. این سازمان در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۲ تعداد ۷۹ اعدام از طریق گردن زدن در عربستان را ثبت کرده و همچنین تعداد ۸۲ اعدام را نیز در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۰ ثبت کرده است. همچنین بنا به اعلام عفو بین الملل که مقر آن در لندن است، تعداد ۶۹ تن نیز در سال ۲۰۰۹ در عربستان سربریده شده‌اند.

آنگونه که عفو بین الملل اعلام کرده دو کشور عربستان و آمریکا در سال ۲۰۱۴ از جمله کشورهای دارای بیشترین میزان اعدام در جهان بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج