۱۵۷۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لاریجانی : هوار نکشید ، مجلس مدیر دارد

لاریجانی که در اثر ادامه اظهارات و فریادهای عباسپور بسیار عصبانی بود افزود: شما حق ندارید تذکر بدهید مجلس مدیر دارد شما در نطقتان متعرض به ایشان شده اید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراضات روح الله جانی عباسپور نماینده بوئین زهرا به تذکر قدرت الله علیخانی نماینده مردم قزوین گفت: مجلس مدیر دارد شما حق ندارید این گونه صحبت کنید ، مجلس جای هوار کشیدن نیست.

در ابتدای جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق دیروز خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اعلام تذکری گفت:

دور از شان و جایگاه مجلس است که نماینده ای به نطق نماینده دیگر که در دفاع از مردم و کارگران بیان شده است تعرض کند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نیازی به ستایش ندارد عملکرد دولت در معرض دید مردم قرار دارد و آنها می توانند ارزیابی درستی داشته باشند.

علیخانی با بیان اینکه قصد نداشتم در نطق خود نام بعضی از مسئولین ببرم با نشان دادن سندی گفت: این دست خط دکتر حافظی رئیس تامین اجتماعی قزوین است که نوشته است باید هزار و ۵۰ نفر از کارگران این شهرستان بازنشسته شوند و برای اجرای آن نیازمند ۷۵ میلیارد تومان بودجه هستیم اما دولت تاکنون بودجه ای در اختیار تامین اجتماعی استان قزوین قرار نداده است این جلسه که با حضور وزیر تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد بنده نیز حضور داشتم.

نماینده مردم قزوین مجددا با نشان دادن سند دیگر گفت: این دستخط دکتر حافظی است که ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از کارگران باید بازنشست شوند و این اقدام نیازمند ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار است تا مشکل آنان حل شود.

علیخانی با بیان اینکه سه دور نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بوده ام گفت: تا امروز ۶۷ نطق علنی داشته ام و در دفاع از کارگران صحبت کرده ام علاوه بر اینکه ۸۷ تذکر به دولت در رابطه با مشکلات کارگران بویژه مشکلات کارگران استان قزوین داده ام.

وی افزود: دیروز به جریان ما در مجلس کم لطفی شد. بنده را منتسب به دولت های قبلی کردند که من به این انتساب افتخار می کنم.

نماینده مردم قزوین در ادامه به بیان خدمات دولت های قبلی در استان قزوین پرداخت ، تصریح کرد: من منکر ضعف دولتهای قبلی نبوده ام اما در نطقی خدمات دولت های گذشته را در منطقه بیان خواهم کرد.

در همین هنگام روح الله جانی عباسپور که تذکر علیخانی خطاب به اظهارات وی در مجلس بیان شده بود از صندلی خود در مجلس بلند شد و اعتراضات شدید اللحنی را با صدای بلند در صحن علنی مجلس مطرح کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات عباسپور گفت: آقای علیخانی حق دارد تذکر بدهد من متن سخنان عباسپور را دیده ام ایشان متعرض نطق آقای علیخانی شده بودند.

لاریجانی که در اثر ادامه اظهارات و فریادهای عباسپور بسیار عصبانی بود افزود: شما حق ندارید تذکر بدهید مجلس مدیر دارد شما در نطقتان متعرض به ایشان شده اید.

رئیس مجلس شورای اسلامی باید مطابق آئین نامه عمل کند شما حق ندارید این گونه صحبت کنید مجلس جای هوار کشیدن نیست.

قدرت الله علیخانی در هفته جاری در نطق میان دستور خود به بیان نکاتی در رابطه با لزوم دفاع از حقوق کارگران پرداخته بود که مورد اعتراض روح الله جانی عباسپور نماینده بوئین زهرا قرار گرفته بود.


منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

لاریجانی : هوار نکشید ، مجلس مدیر دارد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج