۱۵۷۳۳۴
۵۹ نظر
۵۰۱۳
۵۹ نظر
۵۰۱۳
پ

اعترافات تکان دهنده پزشک اسیدپاش

روزنامه ایران در گزارشی در باره اسیدپاشی به صورت دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان ضیائیان نوشت: پس از ساعت‌ها عملیات تحقیقی، پلیس به سرنخی از یک جراح عمومی رسید که عضو هیأت علمی دانشگاه نیز بود و از مدت‌ها پیش با مدیر بیمارستان ضیائیان اختلاف داشته است.

روزنامه ایران در گزارشی در باره اسیدپاشی به صورت دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان ضیائیان نوشت: پس از ساعت‌ها عملیات تحقیقی، پلیس به سرنخی از یک جراح عمومی رسید که عضو هیأت علمی دانشگاه نیز بود و از مدت‌ها پیش با مدیر بیمارستان ضیائیان اختلاف داشته است.

در حالی که دوربین‌های مداربسته در مسیر بیمارستان ضیائیان به ده ونک ردپایی از دو موتورسوار با کلاه ایمنی پیش روی کارآگاهان قرار نداده بود تیم پلیسی، جراح گوارش را مظنون شماره یک شناخت.

بدین ترتیب ساعت ۲۲ شب یکشنبه - ۲۶ ساعت بعد از اسیدپاشی - کارآگاهان خانه جراح کینه‌جو را در پونک شناسایی کردند و با اطمینان از اینکه فریبرز ۴۰ ساله نزد اعضای خانواده‌اش است کلید عملیات دستگیری را زده و خیلی زود وی دستگیر شد.این جراح کینه‌جو در همان دقایق نخست دستگیری در حالی که باور نداشت به دام افتاده باشد پذیرفت در اسیدپاشی به دکتر انوری نقش داشته و این اقدام را با همدستی برادرزاده‌اش انجام داده است.

با راهنمایی‌های جراح کینه‌جو کارآگاهان در کمتر از ۲۰ دقیقه خانه «محمدرضا» ۲۱ ساله که دانشجوی ترم آخر مهندسی نفت است را در پونک شناسایی کردند و وی نیز گرفتار شد.

محمدرضا که می‌خواست خود را بی‌اطلاع از جرم نشان دهد وقتی موتورسیکلت و کلاه ایمنی‌ها از پارکینگ خانه‌شان پیدا شد و شنید عمویش به اسیدپاشی اعتراف کرده است سر به زیر انداخت و گفت: «وقتی عمویم که الگوی من در تحصیل و شخصیت اجتماعی بود از بدرفتاری‌های یکی از مدیران بیمارستان حرف‌هایی زد و شنیدم که به‌خاطر دکتر انوری ضربه کاری بسیاری به عمویم که پس از یک عمر تحصیل و تجربه جراح عمومی شده بود وارد شده است پذیرفتم در انتقامگیری از این پزشک با عموفریبرز همدستی کنم.»

وی افزود: «عمویم طوری حرف می‌زد که مطمئن بودم کینه زیادی به دل گرفته است تا اینکه پیشنهاد داد با اسیدپاشی به دکتر انوری هم انتقام بگیرم و هم تلنگری به او بزنیم تا دست از رفتارهای خود بردارد و در واقع زهرچشم بگیریم، عمویم به من پول داد تا موتور و کلاه ایمنی بخرم سپس خواست اسید تهیه کنم، من نیز به مغازه ابزار ساختمان رفته و اسیدسولفوریک خریدم و چون دلم سوخت و نمی‌خواستیم صدمه زیادی به دکتر انوری وارد شود اسید را رقیق کردیم.»

فریبرز - جراح عمومی - نیز به تیم تحقیق گفت: «من مرتب از سوی دکتر انوری اذیت می‌شدم. وی بارها باعث تغییر سمت‌های من یا جلوگیری از ارتقای شغلی‌ام شده بود، به‌خاطر همین کینه زیادی به دل داشتم و همیشه می‌خواستم از او انتقام بگیرم.» این جراح ادامه داد: وقتی محمدرضا راضی به همکاری شد و همه لوازم را برای اسیدپاشی تهیه کرد شب حادثه با هم سوار موتور شدیم، هر دو کلاه ایمنی داشتیم و مطمئن بودیم ردپایی از ما بر جای نمی‌ماند خصوصاً اینکه تصور داشتم هیچ‌گاه پلیس یا مقامات قضایی در این اسیدپاشی به من که جراح عمومی هستم شک نخواهند کرد.

با خیالی آسوده دکتر انوری را که خودش به تنهایی سوار آمبولانس بود و به خانه‌اش می‌رفت تعقیب کردیم تا اینکه وارد فرعی‌های ده‌ونک شدیم، هوا تاریک و خیابان‌ها خلوت بود و وقتی قربانی آمبولانس را پارک کرد و پیاده شد به او نزدیک شدیم، از نزدیک رودررو بودیم اما کلاه ایمنی نمی‌گذاشت او مرا بشناسد، ضربه‌ای به دکتر انوری زدم او نیزمقاومت کرد که کلاه ایمنی ام از سرم افتاد و همین لحظه از محمدرضا خواستم اسید را بپاشد برادرزاده‌ام که سمت چپ وی بود اسید را پاشید، صدای سوختم‌سوختم‌هایش را که شنیدیم سوار بر موتور پا به فرار گذاشتیم.

وی افزود: «وقتی ماجرای این اسیدپاشی در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری منتشر شد احساس نمی‌کردم دستگیر شویم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب چرا این آقای رئیس این بنده خدا رو انقدر اذیت کرده بود که اون کینه ای بشه؟
      هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید اسید بپاشه ؟ انقدر سقوط کردیم ؟

      • بدون نام

        اسیدپاش های بالقوه دارن خودشان را نشان میدن!

      • انسان

        اول اینکه این رئیس بیمارستان تا حالا جان هزاران نفر را نجات داده است چرا فقط بدی ها را ببینیم دوم اینکه جایگاه گذشت چه می شود و سوم اینکه اگه اینجور باشه از فردا هرکی از هرکی بدش بیاد یه ظرف اسید بگیره دستش و طرفش رو از زندگی ساقط کنه ، راستی آقا یا خانم نویسنده این نظر شاید یه کسی هم باشه که از خود شما بدش بیاد پس دیگه این حرف را نزن

      • عاطفه

        کسی که اسید بپاشه کینه ای نیست والا بیمار روانی و خوده شیطانه.و باید به اشد مجازات برسه.اعدام نشه ها.تو صورت خودش اسید بپاشن تا بفهمه عمق قضیه رو و بقیه هم عبرت بشن تا کینشون رو اینجوری نشون ندن

      • بدون نام

        اونایی که مثبت دادن، واقعا این حرف رو قبول دارن؟

      • بدون نام

        یعنی چی؟

    • ناشناس

      هنر کردید
      این خبر این همه تو بوغ و کرنا کردید
      چرا اسید پاشا تو اصفهان هنوز دستگیر نکردید
      چون ایشون یه ادم سر شناس بودند سریع عمل کردید

      پاسخ ها

      • هرکی

        بوق و کرنا

    • بدون نام

      این کجاش تکان دهنده بود؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین که یک نفر نه بیسواد و در سطح پایین بلکه عضو هیئت علمی کشور این کار رو میکنه بایستی بوغ و کرنای بیدار باش رو زد.

      • عاطفه

        user انگار خیلی دلت می خواد نظرات خاص بدی؟خاص بودن از صفات بارز شماست؟

    • بدون نام

      ببین کار رو به کجا رسونده که طرف خواسته اسید بپاشه بهش...نکنید بابا، دشمن سازی نکنید،

      پاسخ ها

      • اسید پاش

        دقیقا همینطوره. بعضیا همینکه به پست و سمتی میرسن، همش از قدرتشون سوء استفاده میکنن و مانع پیشرفت دیگران میشن. یکم اسید رقیق شده براش لازم بود که حالش جا بیاد. خخخخخخخخخ

    • sara

      میگم چه خوب بود این ساعتهااااا عملیات تحقیقیشونو رو اسید پاشی اصفهان هم انجام میدادن !!

    • گجت

      اولا اين آقاي رييس چرا از آمبولانس به عنوان تاکسي خودش سو استفاده کرده ثانيا چرا پليس در شناسايي ضارب اين همه تاخير داشته با وجوديکه اقاي رييس ضارب را ديده و حتما او را شناسايي کرده بود؟!!!

    • sami

      جالبه که آمبولانس زیر پای این آقا چیکار میکرده ؟ یعنی از آمبولانس به عنوان ماشین شخصیش استفاده میکرده که توی ترافیک نمونه؟

    • بدون نام

      باید رو مدیریت هیجان افراد جامعه مون خیلی کار بشه. باعث تاسفه که قشر تحصیلکرده جامعه اونقدر در مدیریت خشم خودش ناتوان باشه که چاره کار رو فقط در پاشیدن اسید بدونه. متاسفانه این دکتر اسید پاش از هوش عمومی هم بهره چندانی نبردن. ایشون حتی نتونسته به کمی بعدتر از اجرای سناریوی خودش فکر کنه: اینکه پلیس با یه دو دوتا چهارتا کردن و چندتا سوال از رییس بیمارستان میتونه بفهمه کار کی بوده. دردناکه، دردناکه اگه این آقای دکتر اسید پاش و امثال ایشون فرزند هم داشته باشن. چه الگویی!!

    • ناشناس

      من که میگم همه این جریانات فیلمه واسه ماسمالی قضیه اصفهان که نتونستند بگیرندشون

    • محمد رضا

      دمشون گرم ......

    • صمد از تبریز

      کاری به این دکتر ندارم ولی بعضی از رئیسان هم آزار و اذیت را از حد می گذرانند و چون اذیت شونده هم راه قانونی برای فرار از اذیت ها را ندارند به همین سبب به خشونت رو می آورند

      پاسخ ها

      • انسان

        وحشی گری در ایران انگار فرهنگه!

    • مافیا

      اگر من جای این آقای دکتر بودم کار را به متخصص میسپردم موتور که خریدی یک ، دو سه میلیون هم میدادی کار رو به کار دان .

    • آزاده

      بابا مگه مملکت قانون نداره. خوب میتونسته ازش شکایت کنه نه اینکه اسید بپاشه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هواپیماتون دیشب تو تهران نشستن؟

      • انسان

        راسا می فرمایید عین این می مونه یه نفر را به خاطر دزدی اعدام کنیم باید این وحشی گری ها جمع شود و اسیدپاش ها به اشد مجازات برسند

    • بدون نام

      پدر من دچار حمله قلبی شد و چون ما خونمون تو اتوبان تهران کرج بود هیچ کس قبول نمی کرد بیاد بابامو با آمبولانس ببره تهران می گفت به کرج بگید کرج می گفت به تهران مربوطه بعد این آقا آمبولانس شده واسش وسیله نقلیه تردد. حتما تو ترافیک هم میندازه تو باند سوم با آژیر می ره

      پاسخ ها

      • بهروز

        با نظرتون کاملا موافقم. جرم رئیس بیمارستان(معطل کردن یک آمبولانس) بنظر من چیزی کمتر از یک قاتل نیست و اگه واقعا عدالت باشه باید بشدت مجازات و زندانی بشه تا درس عبرتی برای سایر کارکنان دولتی و بخصوص بیمارستانها باشه.

    • بهروز

      به نظر من رئیس بیمارستان نباید از یک آمیولانس به عنوان خودروی شخصیش استفاده کنه. در ضمن باید پیگیری دقیق بشه که چرا مانع ارتقا شغلی ایشون شده. البته دکترهای ایرانی اکثرا بی تعهد هستند و پول زیر میزی از مریض می گیرند و هیچ تعجبی نداره این کارها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد شما خودتون خیلی متعهدین و خیلی عم فهیم که به اکثریت یه قشری راحت تهمت می زنین؟

      • دلسوز

        user جان، شما یه لحظه ساکت باش! آقا بهروز کاملا حرف حق رو زده. هرکی گرفتار بیمارستان شده اینو میفهمه. بین هر 10تاشون یه آدم متعهد به زور پیدا میشه. در مشاغل دیگه هم شاید اینطور باشه، اما پزشکان مستقیما با جان انسانها سروکار دارن.

      • بدون نام

        آقای بهروز خواهشا قبل از حرف زدن فکر کنید
        شما حق نداری همه رو ب ی چشم ببینی؟؟؟چطور ب اینراحتی تهمت میزنی؟؟؟تو همه شغلا چنددرصدری بی تعهد هست مثل خود شما
        اونموقع که شما تو خواب ناز بودی همین پزشکا مشغول تحصیل و سختی کشیدن و طرح گذروندن بودی
        کجای کاری عاقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        آقای بهروز خان، اگه چند نفرتو هر شغلی بیانصاف باشن دلیل نمیشه همه رو به اون بچسبونی.پزشکا از افراد نخبه و برتر کشورن.ولی هر کسی با هر سمت و پستی میتونه روان ناسالم داشته باشه. که متاسفانه اونم برمیگرده به مدیریت ناصحیح خیلی از رفتارها مثلا کنترل خشم، روابط بین فردی موثر،مشكلات رفتاري خاص و...

    • غضنفر

      چقدر مردم دلشون پر که از هر جمله تحلیل ونتیجه های جالبی برداشت میکنن واقعا زیر پوست شهر چه خبر؟

    • امیر

      یه سوال؟
      آقای مدیر بیمازستان چرا با آمبولانس به منزلش میرفته؟
      آمبولانسو پارک کرده بعد بره خونش؟؟؟؟؟؟

    • هیچکس

      واقعا دست این دونفر درد نکنه بعضی آقایون فکر میکنند زیر دستان برده آنها هستند و هرکاری دلشون خواست میکنند خودشان را صاحب موسسه میدانند حالا چپاول و رانت خواری شان کنار اگر پرسنل قراردادی و پیمانی باشند هر بلائی دلشان خواست سر زیر دستان میاورند (نمونه اش را ببینید از آمبولاننس استفاده شخصی میکرده حالا بقیه خیانت هایش را خدا میداند )

      پاسخ ها

      • انسان

        وای از روزی که توحش را رنگ منطق بزنیم

    • بدون نام

      با تشکر از توضیحات دقیقتون
      حالا دیگه اون کسایی که قصد اسیدپاشی داشتن اما به هردلیل نمیدونستن اسید رو باید از کجا گیر بیارن ، فهمیدن که باید از مغازه ابزار ساختمانی اسید سولفوریک تهیه کنن.

    • بدون نام

      حالا از دست طرف خیلی ناراحتی بگیر مفصل کتکش بزن یا چهار تا چرخ ماشینشو پنچر کن ؟ اسید پاشی دیگه چرا؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این حرفا را بذارین کنار..اون یه تیکه اش که میگه رفته اسید تهیه کرده را بچسبین...چه راحت و بی دردسر رفته خریده؟ اینجاش تکان دهنده است برترین جان

    • عاطفه

      کسی که اسیدپاشی می کنه ناراحت نیست بیمار روانیه.باید تا آخر عمرش تو زندان بمونه و زجرکش بشه تا بفهمه نتیجه کارش یک عمر بیهوده زیستن و تنها زیستنه

    • مجید

      این رئیس بیمارستان با امبولانس رفتن به منزل معلوم شد چه ادمی هست! اسید پاشها کاری خیلی زشت و وحشیانه ای کردن ولی البته از این رئیس بیمارستانها در کشور ریادن.....

    • aramesh

      با سلام خدمت همه دوستان که زحمت کشیدن نظراتشونو فرستادند.موضوع این آقای دکتر و رئیس بیمارستان رو میشه به تمام جامعه ربط داد که آستانه تحمل افراد به شدت پایین امده و با کوچکترین موضوعی که بر خلاف میلشون باشه کینه به دل میگیرن و از گذشت و ایثار و فداکاری خبری نیست.

    • مهدی آقائی

      سلام
      بابا چرا یک طرفه قضاوت میکنید یک درصد هم این
      فکر را بکنید که این دو نفر دارند درُغ می گویند .
      این صحبتها که در دادگاه گفته نشده و هنوز ما دردل
      آقای رئیس بیمارستان را نشنیده ایم عجله در قضاوت
      درست نیست . آنوقت اگر ما اشتباه فکر میکردیم
      چی ؟

    • بی نام

      قصاص بهترین راه حله.آخه کدوم آدم سالمی چنین حرکت زشت و احمقانه ای انجام می ده.

    • بینام

      این باشه عبرتی برای ان کار مندایی که انقدر مردم را اذیت میکنند و برای کارها جون مردم را به لبشون میرسانند

    • احمد

      باسلام جرم اسیدپاش بنظرمن اعدام است بایدعبرت دیگران باشد

    • رضا

      اینجا عدالت ووظیفه شناسی پلیس مشخص میشه چون رییس بود یک روزه جنایتکار روپیدا کردند اگه بنده خدا مردم عادی بود نه از رسانه ها خبری منعکس میشد نه جنایتکار مشخص میشد

      پاسخ ها

      • ایران

        اگرم خبری از رسانه ها پخش بشه ام اسمشو میزارن سیاه نمایی رسانه ایی.طفلکی زنایی که تو اصفهان زندگیشون نابود شد و مقصرش الان کنار شومینه گرم رو صندلی نشسته و چای مینوشه و به یک ملت میخنده.

    • arman

      پس چرا اسیدپاشهای اصفهان شناسای و دسگیر نشدند. همه ی اسید پاشها باید قصاص شوند

    • بدون نام

      اون اسید پاشه تو اصفهان حرفه ایه فکر نکنید که ادم روانیه، تمام روشهایی که بشه شناسایش کرد میده ولی ایتا اماتور بودن

    • بدون نام

      راست میگه خووووو، دکترای الان همشون روانی شدن دیگه ، از بس اوضاع مالیشون بده بنده خداها، کی گفته اینا بدن؟فقط یه کم خون مردمو تو شیشه میکنن و اسمشو گذاشتن نجات دادن جون آدما، بیخیال شین بابا، اینا از بی پولی کم مونده برن سر چهارراه گدایی

    • گوشه

      خوشبختانه باوجود بزرگنمایی رییس بیمارستان ورسانه ها چشمان وی صحیح وسالم است.می ماند آن همه فشار وظلم وناحقیی که به یک جراح شده تا روانش انچنان اسیب ببیند که اگر برادر زاده ش اسید را رقیق نمی کرد.جناب مدیر کامل می سوخت وایینه عبرت می شد...نخبگانمان را مفت بدست نیاوردیم که مفت زندان اندازیم.جراح بدترین راه را برای رساندن فریادش انتخاب نموده ولی اوازه اش دنیا را فراگرفته است...چرا؟

    • ناشناس

      اسید پاشی ُمد جدید ایرانه؟ بابا دست از این کارها بردارید. آدم بشید. آدم.

    • ماهک

      من دورادور این دکترو میشناسم صدهاوصدهاعمل مفت درراه خدا انجام داده وحسابهاب بانکیش خالی خالیه... اون مرد خداست بخدا . ببینید اون تیم رئیس چها که باهاش نکردن که دیوانش کردن ...

    • احمد

      دوستان به نظر شما چرا یک دکتر باید با آمبولانس بره خونش؟؟؟؟؟
      جالبه!!!!!
      من که میگم اون دو نفر هیچ گناهی نداشتن.حتما خیلی اذیتشون کردن!!!

    • رشید

      اینجانب ازکسانی هستم که مریض ایشان بودم ورایگان بنده را عمل کردن درصورتیکه هیچ دکتری قبول نمیکند...ازنیروهای امنیتی توانمند کشورتقاضادارم که بصورت جدی جستجو کنندهمچین دکتر باخدا ومومنی تحت چه شرایطی باید به سیم آخربزنه..

    • ناشناس

      پزشك اسيدپاش رو قبل از همه بايد خانواده خودش دار بزنن به خاطر اغفال برادرزاده نوجوونش و خيانتى كه به اعتماد برادرش كرده و برادرزاده بيگناه رو قاطى كثافت كارى خودش كرده.

    • مهسا

      اگه اون پزشک واقعا گناهکار بوده و اسید پاشیده پس چرا بعد از این اتفاق رفته خونه ی خودش نشسته ؟؟ من از همسایه هاشون بودم . یعنی باخداتر ، پاک تر ، نجیب تر و .... از این دکتر پیدا نمیشه.من مطمعنم که خیلی خیلی تحت فشار بوده. امیدوارم مسعولین خیلی سریع به این پرونده رسیدگی کنند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج