۱۵۶۸۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کیفیت آب تهران پایین است، آلوده نیست

استاندار تهران گفت: آب تهران آلودگی ندارند اما کیفیت آن پایین آمده است در گذشته ۳۰ درصد آب از چاه‌ها و ۷۰ درصد از سدها تامین می‌شد اما اکنون ۴۵ درصد از چاه‌ها و ۵۵ درصد از سدها تامین می‌شود.

خبرگزاری فارس: سید حسین هاشمی پس از بازدید از بخش‌های پیوند، خون، انکولوژی، اورژانس و سایر قسمت‌های بیمارستان شریعتی تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیمارستان شریعتی یکی از معروف‌ترین و تخصصی‌ترین بیمارستانهای کشور است که بخش‌های مختلفی نیز دارد و از سراسر کشور برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی مراجعات بیماران از سایر استان‌ها به این بیمارستان‌ بی‌دلیل است چرا که پزشکان و بیمارستان های خوبی در سایر استان‌ها نیز وجود دارد.

هاشمی به ازدحام بیماران در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: هنگامی که امکانات و تجهیزات محدود باشد ولی تعداد بیماران زیاد، خدمت‌دهی به آنها سخت‌تر می‌شود و برای ارائه بهتر خدمات باید این بیمارستان توسعه پیدا کند.

استاندار تهران گفت: در همین راستا ۱۰ هکتار زمین در منطقه ۲۲ تهران مشخص شده است که در اختیار بیمارستان برای ساخت و تجهیز ساختمان جدید قرار می‌گیرد.

وی درباره ساخت بخش جدیدی در شمال غرب این بیمارستان اظهار داشت: برای تجهیز و ساخت این بخش ۳ میلیارد تومان پول نیاز است که با دانشگاه علوم پزشکی تهران مذاکراتی صورت گرفته است و استانداری می‌تواند ۵۰ درصد از این مبلغ را برای تسریع در ساخت این بخش کمک کند.

وی درباره ساخت هتلینگ و همراه سرا برای این بیمارستان پر جمعیت اظهار داشت: تمام بیمارستانهای استان تهران مشکل همراه سرا را دارند و این یک ضرورت است تا هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

وی درباره برنامه‌های استان تهران برای ساخت همراه‌سرا در بیمارستانها اظهارداشت: اختیار شهر تهران با شهرداری است و باید این نهاد تصمیماتی در این خصوص اتخاذ کند.

وی درباره افزایش الودگی هوا و آلودگی آب و تاثیرات آن در بیماری‌های سرطانی اظهار داشت: دولت یازدهم وارث یکسری مشکلات در کشور بوده است. آلودگی هوا نیز برای دیروز و امروز نبوده بلکه از سالیان گذشته با این معضل مواجه بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه کار تخصصی را نباید سیاسی کرد، گفت: در حال حاضر آلایندگی هوای تهران نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است و در مهر امسال ۵۰ درصد تعداد روزهای پاک نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در فصل پاییز و سرما، وارونگی هوا افزایش می‌یابد گفت: در حال حاضر ۱۰۰ هزار خودروی فرسوده تاکسی و آژانس در استان تهران تردد می کنند که باید هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی و از رده خارج شدن این خودروها اقدام شود.

وی درباره آلودگی آب شهر تهران، تاکید کرد: وزارت بهداشت مرجع اعلام آلودگی آب است که تاکنون این مورد را تائید نکرده است و رسماً اعلام کرده آب شرب تهران سالم است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: آب شرب تهران مشکل بهداشتی ندارد ولی کیفیت آن پایین آمده است. در حال حاضر ۴۵ درصد از آب تهران از چاه‌ها و ۵۵ درصد از سدها تامین می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج