۱۵۴۳۶۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اگر عدالت اجرا نشود ۶ فرزندم را می‌کشم!

پدر یک دختربچه سه ساله که دخترش در شمال افغانستان مورد تجاوز قرار گرفته از دولت خواسته که عامل تجاوز را به دادگاه کشانده و عدالت را در مورد او اجرا کند.

خبرگزاری ایسنا: پدر یک دختربچه سه ساله که دخترش در شمال افغانستان مورد تجاوز قرار گرفته از دولت خواسته که عامل تجاوز را به دادگاه کشانده و عدالت را در مورد او اجرا کند.

این حادثه دو هفته پیش در منطقه «رستاق» در ولایت «تخار» رخ داد اما اکنون پدر این کودک سه ساله که صاحب پنج فرزند دیگر نیز هست، فرزندش را برای مداوا و درمان به کابل، پایتخت افغانستان آورده و تلاش برای تحقق عدالت را نیز شروع کرده است. این مرد که «عبدل» نام دارد گفته است که تجاوز زندگی دخترش را ویران کرده است.

این مرد هشدار داد که اگر دولت عامل تجاوز به دخترش را محاکمه نکند، هر شش فرزندش را جلوی ساختمان ریاست جمهوری خواهد کشت و افغانستان را ترک خواهد کرد.

عبدل می‌گوید: مادر و همسر او نیز گفته‌اند در صورتی که عدالت اجرا نشود، خود را خواهند کشت.

این کودک سه ساله که نیلوفر نام دارد، مشغول بازی با هم‌سن و سالان خود بود که از سوی مردی از همسایگانشان مورد تجاوز قرار گرفت. مرد متجاوز ظاهرا می‌خواسته نیلوفر را بعد از تجاوز بکشد که مادربزرگ نیلوفر او را با بدن خونین در نزدیکی خانه یافت و به بیمارستان منتقل کرد.

نیلوفر اکنون برای درمان بیشتر به کابل منتقل شده و باید جراحی شود و پزشکان می‌گویند حتی اگر حال او از نظر جسمی خوب شود به کمک‌های روان پزشکی نیاز دارد. مقام‌های محلی می‌گویند که یک نفر به اتهام تجاوز به نیلوفر بازداشت شده است.

ماجرای نیلوفر تنها ماجرای تجاوز به کودکان در افغانستان نیست و ماه گذشته نیز مردی در ولایت «قندوز» به دلیل تجاوز به یک کودک ۱۰ ساله به ۱۰ سال زندان محکوم شد. مواردی دیگری از تجاوز نیز در گذشته از مناطق مختلف افغانستان گزارش شده است.

روز گذشته (پنج‌شنبه)، سازمان نجات کودکان اعلام کرد که در افغانستان نهادی برای حفاظت از حقوق کودکان به ویژه کودکان آسیب پذیر وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام شودآن که به خواهرخودرحم نکرده است ان دختر جای خواهرش راداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج