۱۵۰۷۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

سکه توسط بانک مرکزی پیش فروش می شود

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اینکه پیش فروش سکه در معاملات آتی با قیمت ۸۴۲ هزار تومان را اقدامی غیراقتصادی دانست از برنامه این بانک برای پیش‌فروش سکه در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اینکه پیش فروش سکه در معاملات آتی با قیمت ۸۴۲ هزار تومان را اقدامی غیراقتصادی دانست از برنامه این بانک برای پیش‌فروش سکه در آینده نزدیک خبر داد و گفت:

تحریم بانک مرکزی به مثابه ماندگاری چندساله در شعب ابیطالب است و در این حالت باید با سیاست‌گذاری از این منطقه بیرون بیاییم.

محمود بهمنی صبح امروز در نشست صبحانه کاری با فعالان بخش خصوصی به تشریح برخی سیاست‌های ارزی و صادراتی پرداخت.

بهمنی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون کشور شرایط بسیار خاصی را سپری می‌کند، گفت: امروز ایران جنگی بسیار سخت‌تر از جنگ فیزیکی را پیش‌رو دارد؛ جنگ اقتصادی با همکاری، هماهنگی، وحدت، دوستی یا تفاهم اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت باید در این شرایط سکان را به بخش خصوصی واگذار کند، افزود: برای اینکه امور دولت سپری شود باید بسیاری از برنامه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: البته هنوز بسیاری از افراد در کشور برایشان جا نیفتاده است که تحریم هستیم؛ شرایط تحریم مقررات تحریم را می‌طلبد چرا که در این شرایط نمی‌توان مقررات عادی را اعمال کرد.

بهمنی ادامه داد: بانک مرکزی در شرایطی که عده‌ای از افراد به خاطر وضعیت اقتصادی نمی‌توانستند بدهی‌های خود را پرداخت کنند ماده ۲۸ قانون بودجه مبنی بر بخشش جرایم دیرکرد و تقسیط بدهی‌ها را اجرا کرد.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: تا تاریخ ۱۵ آبان ماه ۳۵ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال از مطالبات سیستم بانکی با توجه به بخشنامه مذکور تعیین تکلیف شد.

* پیش فروش سکه توسط بانک مرکزی

وی در ادامه به ارائه گزارشی درباره بازار فعلی ارز و سکه پرداخت و گفت: بانک مرکزی بارها اعلام کرده که به اندازه ذخایر ۱۰ سال طلا دارد، از همین رو باز هم تاکید می‌کنم که مشکلی برای سکه نداریم.

وی اضافه کرد: حتی اگر نتوانیم قیمت طلا را پایین بیاوریم قیمت سکه را مطابق جهانی بدون لحاظ کارمزد و سود تعیین کرده و شمش و سکه را وارد بازار خواهیم کرد.

رئیس کل بانک مرکزی در همین ارتباط به قیمت‌های پیش‌فروش سکه در معاملات آتی بورس اشاره و تصریح کرد: در معاملات آتی قیمت سکه به ۸۴۲ هزار تومان رسید این در حالی است که قیمت سکه ظرف ۳ الی ۴ ماه به این شدت افزایش پیدا نخواهد کرد.

بهمنی اضافه کرد: مگر سکه چه مقدار می‌تواند طی ۳ ماه سود داشته باشد؛ بانک مرکزی به همین خاطر وارد عمل شده و سکه را با قیمت ۵۴۰ هزار تومان در بازار پیش‌فروش می‌کنیم.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سکه توسط بانک مرکزی پیش فروش می شود




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • وروجک

      من میخوام سرمایه گذاری کنم لطفا کمکم کنید
      قابل توجه ان دسته از افرادی که فکر اقتصادی بازی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج