۱۴۹۵۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پایان دعوای دانشجویان با قتل جوان ۱۸ ساله

دعواي دانشجويان در سرويس دانشگاه جان نوجوان ۱۸ساله‌اي را گرفت.

دعواي دانشجويان در سرويس دانشگاه جان نوجوان ۱۸ساله‌اي را گرفت.

در روز شنبه ۱۲ آذر ماه گزارش يک فقره درگيري منجر به قتل در پايانه مسافربري جنوب تهران اعلام شد و با دستورباز پرس شعبه يکم دادسراي جنايي تهران براي رسيدگي تخصصي به کارآگاهان مبارزه اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع داده شد.

در اين گزارش قتل اعلام شده بود: جوان ۱۸ ساله‌اي به نام «علي حوتي» عصر چهارشنبه در يک درگيري گروهي با چاقو زخمي شده و لحظاتي بعد پس از انتقال به بيمارستان بهارلو به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

با ثبت اين شکواييه، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در بررسي‌هاي اوليه دريافتند که ساعتي قبل از درگيري گروهي در پايانه مسافربري جنوب فردي ۱۹ساله به نام« ياشار» که دانشجوي مهندسي برق دانشگاه غيرانتفاعي ايوانکي است در داخل سرويس دانشگاه و در مسير برگشت به سمت تهران، با يک دانشجوي ديگر درگيري لفظي پيدا کرده بود و آن ها در محل پياده شدن از اتوبوس در پايانه مسافربري خزانه تهران براي يکديگر خط و نشان کشيدند.

کارآگاهان در بررسي دريافتند، «ياشار» از طريق تلفن همراه با يکي از دوستانش به نام «ميلاد» تماس مي گيرد و به دوستش اطلاع مي‌دهد که براي دعوا با تعدادي از دوستان مشترک به پايانه مسافربري جنوب بيايند و اين در حالي بود که طرف ديگر دعوا نيز با تلفن همراه با يکي از دوستانش تماس مي گيرد و از دوستانش درخواست مي‌کند تا براي دعوا به پايانه مسافربري جنوب بيايند.

تحقيقات نشان داد که دوستان «ياشار» به اسامي «ميلاد»، «علي حوتي» و« صادق» براي حمايت از ياشار در پايانه مسافربري جنوب حاضر شدند و از سوي نفر ديگر دعوا نيز يک نفر ديگر به نام «مرتضي» در محل پياده شدن دانشجويان حضور داشت.

کارآگاهان در تحقيقات اوليه دريافتند پس از مدتي درگيري لفظي اين ۶ جوان تبديل به درگيري فيزيکي شد و در لحظه‌اي که دانشجوي ناشناس با تهديد چاقو يقه «ياشار» را گرفت و او را با چاقو تهديد مي‌کرد دو نفر از دوستان ياشاربه کمکش آمدند و با پشت پا زدن او را به زمين مي اندازند و شروع به کتک زدن وي مي کنند که در اين لحظه اين دانشجوي ناشناس براي اين که از دست آن ها خودش را برهاند چاقو را به طرفين مي چرخاند.

همچنين بررسي‌ها نشان داد که طرفين دعوا با فرياد دو نفر از دوستان ياشار دريافتند که چاقو به آن ها اصابت کرده است و دانشجوي ناشناس چاقو به دست نيز پس از اطلاع از اين موضوع از محل حادثه متواري مي‌شود.

«علي حوتي» که از ناحيه قلب مورد اصابت دو ضربه چاقو قرار گرفته بود پيش از رسيدن به بيمارستان به علت خونريزي شديد جان خود را از دست داد.

در بررسي‌هاي بعدي کارآگاهان مشخص شد دانشجوي ناشناس به نام «سعيد» دانشجوي کارداني به کارشناسي مهندسي عمران دانشگاه ايوانکي است.

کارآگاهان در اقدام بعدي با شناسايي آدرس منزل پدر متهم براي دستگيري وي به اين آدرس رفتند که دريافتند اين متهم۲۳ ساله، هنگامي که متوجه به قتل رسيدن «علي» شده است خود را به بازپرسي شعبه يکم دادسراي جنايي معرفي و تسليم کرده است.

اين متهم به قتل در اعترافات خود بابيان اين که «ياشار» که روي صندلي پشت سر من نشسته بود با زانويش به صندلي من فشار وارد مي کرد گفت: در اين لحظه من از جايم بلند شدم و به سمت او برگشتم و فقط نگاهي به او کردم و دوباره سرجايم نشستم اما «ياشار» براي عصباني کردن من حرف‌هاي متعددي مي زد و با تلفن همراهش با يکي از دوستانش صحبت کرد و با صداي بلند از دوستش خواست تا دوستان ديگرشان را باخودش به محل پياده شدن بياورد تا روي يک نفر را کم کنند.

وي بابيان اين که به شدت ترسيده بودم، گفت: تلفن همراه نداشتم و با تلفن همراه يکي از همکلاسي‌هايم با دوستم «مرتضي» تماس گرفتم و از او خواستم به همراه دوستانم به پايانه مسافربري جنوب بيايند.

وي در ادامه اعترافات خود بابيان اين که مرتضي به تنهايي آمده بود اما با خود يک کارد به همراه داشت گفت:در هنگام دعوا «ياشار» را به ديوار چسباندم و اصلا قصد ضربه زدن با چاقو را نداشتم اما دو نفر از پشت سر به من پشت پا زدند و شروع به کتک زدن من کردند متوجه نشدم که چطور شد يک دفعه همان دو نفر فرار کردند و ديدم کارد در دست من خوني شده است.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: تحقيقات بيشتر در باره جزئيات اين حادثه از متهمان دستگير شده ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پایان دعوای دانشجویان با قتل جوان 18 ساله


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • a friend

      دانشجوای مملکت ما رو
      بدبختی دانشگاه شده چشم و هم چشمی همه میرن دانشگاه واسه این که رفته باشن دانشگاه
      هدف علمی کیلو چنده اه اه اه

    • مهشید

      اولاً که چرا جدیدن اینقدر ملت چاقو با خودشون حمل می کنن؟!! بعدم اینا جروزه ندارن خودشون دعوا بگیرن هی زنگ می زنن یار کشی میکنن؟!!این یارکشیام که بره دعوای لفظی نیست دیگه معلومه چی قراره پیش بیاد دیگه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج