۱۴۹۵۱۴۱
۹۹۸
۹۹۸
پ

ممنوعیت خبرساز پیام‌رسان ایتا درباره بانوان

یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیام‌رسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.

عصر ایران: یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیام‌رسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.

2092614_489-1-470

پیام‌رسان ایتا در کانال اطلاع‌رسانی خود نوشته است که برای ساماندهی و بهینه‌سازی جریان اطلاع‌رسانی، تبلیغات، رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی، سیاست‌های جدیدی را تعیین کرده است.

در یکی از بندهای این سیاست‌ها امده است که با توجه به موقعیت ویژه و جایگاه رفیع زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، استفاده از تصویر بانوان در آگهی‌های تبلیغاتی مستلزم رعایت شان و منزلت آن‌ها می‌باشد. لذا مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع است.

همچنین استفاده از تصویر بانوان در تبلیغ کالا یا خدمتی که استفاده‌کننده آن صرفا بانوان نباشند مجاز نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج