۱۴۸۹۹۳
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

اعدام ۱۰ نفر به خاطر تماشای فیلم ممنوعه!

یکی از قانونگذاران کره جنوبی از اعدام ۱۰ تن از مقام‌های کره شمالی به دستور رهبر این کشور به اتهام اختلاس و تماشای فیلم و سریال‌های ممنوعه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: یکی از قانونگذاران کره جنوبی از اعدام ۱۰ تن از مقام‌های کره شمالی به دستور رهبر این کشور به اتهام اختلاس و تماشای فیلم و سریال‌های ممنوعه خبر داد.

پایگاه خبری بلومبرگ گزارش داد؛ لیم دائه سونگ، معاون لی چئول وو، قانونگذار حزب حاکم سائه نوری کره جنوبی در نشست خبری سرویس اطلاعات ملی این کشور گفت: اعدام توسط شلیک گلوله بخشی از دور اخیر اقدام خصمانه و وحشتناک کیم جونگ اون، رهبر جوان این کشور است. او جانگ سونگ تائک، شوهر عمه و معاون دوفکتوی خود را در دسامبر گذشته میلادی اعدام کرد.

استاد دانشگاه مطالعات کره شمالی در سئول نیز گفت: کیم جونگ اون تلاش می‌کند تا قدرتی کامل و جامع را به وجود آورد و حکومتش را با مجازات کردن مردم و مقام‌ها تقویت کند. اما این خشونت‌ها می‌تواند باعث بروز اثرات جانبی شود.

معاون قانونگذار حزب حاکم کره جنوبی ادامه داد: پیونگ یانگ اردوگاه‌های کار اجباری را گسترش داده و دست به اعدام‌های بیشتری زده است. کیم جونگ اون به دنبال تقویت و استحکام قدرتش با استفاده از اعمال خشونت است. او در ژوئیه ۲۰۱۲ ژنرال ری یونگ هو را که در به قدرت رسیدن و جانشینی‌اش نقش داشت ازکار برکنار کرد. در دسامبر جانگ سونگ تائک را به اتهام اختلاس، رفتار جنسی ناسالم و تفرقه گرایی اعدام کرد.

در همان ماه دولت پیونگ یانگ متعهد شد تا هر کس را که با یک برنامه کمدی غربی خاص رتباط دارد از میان بردارد فیلمی که در آن تلاش می شد تا کیم جونگ اون را ترور کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کاربر

      این رهبر کره شمالی یک عقب افتاده ذهنی است و چهره منگولیسم ان مشخص است واقعا جای تاسف داره برای مردمش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی خودشون فکر می کنن تو بهشت زندگی می کنن. جالبه!!!

      • هموطن

        ماهی دنیایی غیر از تنگ کوچک خود را متصور نیست و آنرا بهترین مکان دنیا میداند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج