۱۴۸۶۴
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

پاسخ رخشان بني اعتماد به فرج ا... سلحشور

به گزارش B.B.C بني اعتماد در يادداشتي که سيزدهم آذر در برخي منابع خبري ايران منتشر شد، خطاب به سلحشور نوشت: « امروز در خبرها مي خوانم که گوينده دهان لجن زده، مصداق پاسخ را بلند کردن چوب و فرار گربه دزده تعبير کرده است.»

رخشان بني اعتماد، سينماگر سرشناس ايران به شدت نسبت به اظهارات جديد فرج ا... سلحشور، واکنش نشان داده است. به گزارش B.B.C بني اعتماد در يادداشتي که سيزدهم آذر در برخي منابع خبري ايران منتشر شد، خطاب به سلحشور نوشت: « امروز در خبرها مي خوانم که گوينده دهان لجن زده، مصداق پاسخ را بلند کردن چوب و فرار گربه دزده تعبير کرده است.»

بني اعتماد هم چنين نوشته است: «چندي پيش تازه به دوران سينما رسيده اي، دهان باز کرد و آن چه در خور خودش بود به بازيگران سينما نسبت داد.

با خود گفتم جواب ابلهان خاموشي است و در فضاي عفونت زده حاضر همان بهتر که چشم بر عجايب اتفاقيه هر روز و گوش بر کوس گفته هاي توهم زا و هوهوي کرکسان و ناکسان ببندي. پنج بازيگر جوان که همه دخترم بودند، تاب نياوردند و جوابي محترمانه در شان خودشان و نه در حد پاسخ به گوينده، دادند.»

بني اعتماد همچنين در پاسخ به ضرب المثل مورد اشاره سلحشور که: «من چوبي را برداشته بودم که بعضي ها را ناراحت کرده بود و واکنش نشان دادند» نوشته است: «چوب را بايد بر فرق فضاي فرهنگي و هنري کوبيد که زمانه را به نفع بردن و خوردن و بزرگ نما شدن آدم کوتوله ها گردش داده است که با دهان گشاد و نظر تنگ، دنيا را از زاويه عقل نارس و اميال سرکوب شده شان مي بينند.»

به نوشته بني اعتماد: «گربه دزدها، گرگ هاي حريص چشم و دل سيري ناپذير، بر سر سفره هاي رانت هاي اعطايي هستند که با امکانات نامحدود، کارفرما مي شوند و سريال ها مي سازند وبه حکم اعتقادات مورد ادعاي خود گوينده، او بايد به شلاق مجازات تهمت، سياه و کبود شود امر مشتبه بر خود مي شوند که کاري کرده اند کارستان...

اما مي دانم برخورد مدني و شکايت به محکمه بردن در اين وانفسا در پيچش و خمش حاميان ايشان ره به ترکستان مي برد.» در نوشته بني اعتماد همچنين آمده است: «هم او (فرج ا... سلحشور) افاضه کرده است که پاسخ گويان ناصالح اند. من، رخشان بني اعتماد، به عنوان مادر ناصالحان خانواده سينما، نه جواب به ياوه گو، که بيداد اين هرت آباد بي صاحب را، در ميانه ميدان فرياد مي زنم.»

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پاسخ رخشان بني اعتماد به فرج ا... سلحشور




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای سلحشور واقعا حرفهای درست و بسیار مربوط را زده اند و اکثر این بازیگران فساد اخلاقی دارند رخشان خانم چی شده خیلی ناراحتی ...

      پاسخ ها

      • مهشید

        شما خیلی به خودت فشار نیار ناشناس جان،حیفی...
        خانم بنی اعتماد ما درکتون می کنیم ولی واقعاً تو این اوضاع بهتره جواب چنین ابلهانیو با خاموشی داد چون لایق جواب دادن هم نیستن...

    • mahsa

      بنی اعتماد دمت گرم ....

    • marmar

      عااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم خانم بنی اعتماااااااااااااااااااااااااااااااد
      شیر اون مادرت حلالت که اینطوری جوابشو دادی
      دلم خنک شدددددددددددددددددددد.........
      به افتخار این خانم فهمیده و گل یه دست(نه محرمه) یه صلوات بلند................
      کییییییییییف کردددددددددددم

    • saman_66

      زنده باد خانم بنی اعتماد......
      مرحبا بر شجاعت و شهامت شمااااااااااا
      من که خیلی از نظرتون لذت بردم. امیدوارم همیشه در کارتون موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج