۱۴۸۰۶۹۸
۲۲۶
۲۲۶
پ

«یارا» ایرانسل به بازدیدکنندگان تلکام۱۴۰۳ ارائه شد

«یارا»، جدیدترین ابزار هوشمند پشتیبان، با به کارگیری هوش مصنوعی و با هدف تحول فضای کسب‌وکار و گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳ در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.

برترین‌ها: «یارا»، جدیدترین ابزار هوشمند پشتیبان، با به کارگیری هوش مصنوعی و با هدف تحول فضای کسب‌وکار و گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳ در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.

photo_2024-12-26_21-21-50

 «یارا» به عنوان ابزار هوشمند پشتیبانی ایرانسل، یک مدل بزرگ فارسی زبان و هسته متفکر «چت‌بات» و «ویس‌بات» است که با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، به صورت خودکار و دقیق، به پرسش‌ها و نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد و تعامل کاملاً دوطرفه دارد.

 همچنین این ابزار هوشمند، با تشخیص نیازهای مشترکان، راه‌حل‌های فوری ارائه می‌دهد و علاوه بر پاسخ‌گویی به پرسش‌های عمومی در حوزه‌های مختلف، به طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشترکان ایرانسل توسعه داده شده است.

 این ابزار به ارائه خدمات متنوعی می‌پردازد که خدمات گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا از جمله آنهاست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 11/5 ميليون

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج