۱۴۶۵۸۹۷
۵۸۶
۵۸۶
پ

توضیح ستادکل نیرو‌های مسلح درباره چند شایعه

نکاتی درباره اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح پس از حمله رژیم صهیونیستی منتشرشده است.

خبرگزاری ایسنا: نکاتی درباره اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح پس از حمله رژیم صهیونیستی منتشرشده است.

توضیح ستادکل نیرو‌های مسلح درباره چند شایعه

باتوجه به تفسیر‌های غلط افراد ناآگاه از اطلاعیه اخیر ستاد کل درباره حمله رژیم به ایران، ذکر چند نکته ضروری است:

ستاد کل نیرو‌های مسلح در جایگاه مدافعان حریم امنیت ایران اسلامی، حق پاسخ را قانونی و مشروع و قطعی اعلام می‌کند که در وقت مقتضی انجام می‌گیرد. یعنی نه تعلل می‌شود و نه شتاب‌زده عمل خواهند کرد.

این اطلاعیه خط بطلانی بر تمام شایعات مطرح‌شده از سوی ضدانقلاب و رژیم بود، از شایعه ورود جنگنده‌ها به کشور تا شایعات درباره گستردگی عملیات و... مواردی بود که ابهامات زیادی را برای مردم ایجاد کرد، اما این بیانیه پاسخ دقیق بر این ابهامات بود.

برخی خیال می‌کنند ستاد کل باید یک بیانیه تند و آتشین می‌داد، اما این کار دقیقا بزرگنمایی عملیات رژیم است. چیزی که خود آنها هم دنبالش هستند. در این اطلاعیه جمهوری اسلامی برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان را مورد تاکید قرارداده، برخی از این بند این‌طور تفسیر کردند که ستادکل با متجاوز مماشات می‌کند و سطح منازعه ایران با اسرائیل را به یک دعوای سیاسی بین دولت ایران و دولت رژیم جعلی تقلیل می‌دهند حال آنکه اصلی‌ترین علت دشمنی ما با رژیم صهیونی «اسلامیت» ایران اسلامی و در ذیل آن آرمان بزرگی بنام فلسطین است.

بند هشدارآمیز بیانیه با هوشمندی خطاب به امریکا بود چراکه ایران اسلامی رژیم صهیونی را تنها یک باند جنایتکار دانسته و آنها را فاقد صلاحیت حتی در حد خطابه در یک بیانیه می‌بینند. رژیم در کنار عملیات نظامی ناموفق خود، عملیات روانی گسترده را پیش گرفت تا با شایعه‌سازی، بزرگنمایی و مخفی نگه‌داشتن شکست خود، در اذهان القای پیروزی کند، در این بین برخی فعالان مجازی و کانال‌های غیررسمی با تفسیر و تحلیل‌های غلط که بعضی عامدانه و بعضی از روی هیجان بوده پازل عملیات روانی دشمن را تکمیل می‌کنند، از همین رو ستاد کل از مردم می‌خواهد اخبار درست را از مبادی رسمی دنبال نمایند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج