۱۴۶۵۸۲۸
۲۶۵
۲۶۵
پ

حمله جدید حزب‌الله لبنان علیه مواضع اسرائیل

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان «حیفا» را موشک‌باران کرده و موشک‌های مقاومت به چندین منطقه اشغالی اصابت کرده است.

خبرگزاری مهر: منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان «حیفا» را موشک‌باران کرده و موشک‌های مقاومت به چندین منطقه اشغالی اصابت کرده است.

حمله جدید حزب‌الله لبنان علیه مواضع اسرائیل

به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دست‌کم ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «حیفا» شلیک شده و چند موشک به این منطقه اشغالی اصابت کرده است.

این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک موشک به «نهاریا» و یک موشک دیگر به «کریات موتسکین» در شمال سرزمین‌های اشغالی برخورد کرده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آژیر هشدار در مناطق اشغالی زیادی از جمله «حیفا»، «عکا»، «کریوت» در شمال حیفا، «عرب العرامشه»، «المطله»، «شتولا»، «شومیرا»، «ایون مناحم» و «نطوعه» به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که درگیری‌های امروز رزمندگان حزب‌الله لبنان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در حدفاصل «عدیسه» و «کفرکلا» متمرکز بوده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج