۱۴۶۵۷۸۳
۱ نظر
۲۲۸
۱ نظر
۲۲۸
پ

اقدام زیرکانه اینستاگرام برای نمایش ویدئوها

مدیر پلتفرم اینستاگرام در پیامی اعلام کرد که این پلتفرم کیفیت ویدئوهایی که بازدید کمتری دارند را عمدا کاهش می دهد.

 سیتنا: مدیر پلتفرم اینستاگرام در پیامی اعلام کرد که این پلتفرم کیفیت ویدئوهایی که بازدید کمتری دارند را عمدا کاهش می دهد.

اقدام زیرکانه اینستاگرام برای نمایش ویدئوها

 برخی کاربران اینستاگرام از تار بودن ویدئوهایی که در این شبکه اجتماعی ظاهر می شود، گله دارند. این در حالی است که برخی دیگر از ویدئوها بسیار شفاف و واضح هستند. دلیل این امر آن است که ظاهرا کیفیت ویدئوهای آپلود شده در اینستاگرام به تعداد بازدیدهای آن بستگی دارد.

«آدام موسری» رییس اینستاگرام در ویدئویی توضیح داد چرا برخی ویدئوها با کیفیتی پایین تر از بقیه نمایش داده می شوند. او در این باره گفت: به طور کلی ما می خواهیم بالاترین کیفیت ویدئو را نشان دهیم. اما اگر ویدئویی برای مدتی طولانی تماشا نشود (چون بخش اعظم بازدید از محتوا در زمان آغاز آپلود آن رخ می دهد) ما کیفیت آن را کاهش می دهیم. همچنین اگر دوباره زیاد تماشا شود، ما دوباره کیفیت آن را بالا می بریم.

او در ادامه افزود: این پلتفرم اقدام مذکور را برای نمایش محتوا با بالاترین کیفیت برای کاربران انجام می دهد.

همچنین موسری در واکنش به انتشار پستی در اپ «تردز» که حاوی این کلیپ بود، نوشت: اینستاگرام منابع بیشتری به ویدئوهای خالقان محتویی اختصاص می دهد که بازدید بیشتری را جذب می کنند.

او در پاسخ به سوال کاربری دیگر درباره آنکه چنین روشی به خالقان محتوای نوپا و کوچک تر آسیب می زند یا خیر، نوشته بود تغییر در کیفیت محسوس نیست.

اظهارات موسری با روشی که متا (شرکت مادر اینستاگرام) قبلا اعلام کرده بود، همخوانی دارد. متا در ۲۰۲۱ میلادی پیش بینی کرد که نمی تواند روند فزایند ویدئوهایی که در پلتفرم آپلود می شود را کنترل کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • الف

      در اینده ابنستاگرام از تمامی شاخ های اینستاگرام که درامد خوبی از تبلیغات دارند به انواع مختلف پول به رمز ارز دریافت خواهد کرد ودر اثر این دریافت درامد هنگفتی نصیب اینستاگرام خواهد شد ودرامدش خیلی بالاتر خواهد رفت ومالیات بیشتری به دولت آمریکا پرداخت خواهد کرد ودر واقع به طور غیرمستقیم دولت امریکا از تمام جهان مالیات خواهد گرفت حتی از ایرانیان وچینی ها وروسها وتوان مقاومت نخواهند داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج