۱۴۶۵۴۷۴
۶۱۱
۶۱۱
پ

تست بینایی؛ چقدر طول کشید، اسب را پیدا کنید؟

امروز مهارت های شناختی به ویژه دقت و بینایی خود را بار دیگر امتحان کنید. چالش تصویری امروز، به دنبال این است که با یک تست ساده اما چالشی به تمام توانائی ها و مهارت هایتان هشدار دهد که تا چه اندازه می توانند فریب بخورند و یا اینکه دچار تردید شوند.

خبرفوری: امروز مهارت های شناختی به ویژه دقت و بینایی خود را بار دیگر امتحان کنید. چالش تصویری امروز، به دنبال این است که با یک تست ساده اما چالشی به تمام توانائی ها و مهارت هایتان هشدار دهد که تا چه اندازه می توانند فریب بخورند و یا اینکه دچار تردید شوند.

معماهای جستجو و یافتن که به عنوان توهمات بصری نیز شناخته می شوند، تصاویری هستند که در آنها سیستم بینایی ما تصوری متفاوت از واقعیت ایجاد می کند. این اتفاق ممکن است به دلیل نحوه پردازش اطلاعات توسط چشم و مغز ما یا به دلیل نحوه ایجاد یک تصویر اتفاق بیفتد. به بیان ساده، یک پازل جستجو و پیدا کردن، ترفندی است که مغز با ما بازی می کند.

همان طور که اشاره شد این تست مهارت های شما را محک می زند. لذا لازم است با دقت به تصویر تست بینایی یافتن اسب در خیابان نگاه کنید. رمزگشایی معماهای تصویری چندان آسان نیست.

لذا با توجه به آنچه گفته شد، بهتر است فوق العاده متمرکز باشید. بعداً نگویید که ما به شما هشدار ندادیم. اگر تست بینایی یافتن اسب در خیابان مجله اینترنتی گفتنی را در کمتر از ۶ ثانیه حل کنید، دارای بینایی، تمرکز و دقت عالی هستید.

تست بینایی؛ چقدر طول کشید، اسب را پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

اگر به این قسمت از یادداشت رسیده اید، به این دلیل است که هنوز در تلاش برای یافتن مکان اسب پنهان شده در تصویر هستید. بدون استرس از شما دعوت می کنیم تا در اسرع وقت حل تست بینایی یافتن اسب در خیابان بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی را ببینید. همانطور که در ابتدای چالش به شما گفتیم، این تست یکی از پیچیده ترین تست هایی است که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن اسب در خیابان:

آیا توانستید در تلاش اول، اسب را پیدا کنید. اگر آنها را پیدا نکردید می توانید به تصویر پایین صفحه مراجعه کنید.

تست بینایی؛ چقدر طول کشید، اسب را پیدا کنید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج