۱۴۶۵۴۱۲
۱۶۱
۱۶۱
پ

رپورتاژ آگهی

خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه‌های معتبر آنلاین و حضوری

از لپ تاپ دسته دوم استفاده زیادی شده و از نظر ظاهری یا سخت افزاری ممکن است مستهلک شده باشد. لپ تاپ استوک کاملا از نظر ظاهری و سخت افزاری سالم است و هیچ ایرادی نباید در آن وجود داشته باشد.

با توجه به تورم ادامه دار و افزایش نرخ ارز به صورت افسارگسیخته، لپ تاپ که یک کالای کاملا وارداتی است، با افزایش قیمت زیادی مواجه شده است. دیدن قیمت‌های ۱۰۰ میلیونی و حتی بیشتر برای لپ تاپ نو و آکبند، باعث شده بازار تقاضا به سمت گزینه‌های دیگر متمایل شده است. در شرایط فعلی، بهترین گزینه برای داشتن یک لپ تاپ با امکانات کامل و قیمت مناسب، خرید لپ تاپ استوک است.

لپ تاپ استوک به گروهی از لپ تاپ گفته می‌شود که در طولانی‌ترین حالت، کمتر از یک ماه استفاده شده و تقریبا در حد نو محسوب می‌شود. در واقع تصور اشتباهی که در ابتدا از لپ تاپ استوک وجود داشت، باید دچار تغییر شود. در گذشته لپ تاپ استوک و دسته دوم را یکسان در نظر می‌گرفتند اما در حقیقت چنین نیست. از لپ تاپ دسته دوم استفاده زیادی شده و از نظر ظاهری یا سخت افزاری ممکن است مستهلک شده باشد. لپ تاپ استوک کاملا از نظر ظاهری و سخت افزاری سالم است و هیچ ایرادی نباید در آن وجود داشته باشد.

خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه‌های معتبر آنلاین و حضوری

جریان پیدایش لپ تاپ استوک

برای این که بدانیم چرا لپ تاپ استوک ویژگی‌هایی نزدیک به لپ تاپ نو و آکبند دارد، باید بدانیم از کجا به بازار عرضه می‌شود. لپ تاپ‌هایی که در ویترین فروشگاه‌ها قرار می‌گیرند بعد از فروش کامل نمونه‌ها، به شرکت عرضه کننده بازگردانده می‌شوند. گروه دیگری از لپ تاپ‌ها به دلیل انصراف مشتری از خرید خود بعد از استفاده محدود طبق گارانتی، به شرکت برگشت می‌خورند. برخی هم به دلیل وجود ایرادات فنی و سخت افزاری مرجوع می‌شوند. همه این موارد به دلیل اینکه از حالت آکبند خارج شده‌اند، دیگر توسط شرکت اصلی پک بندی نمی‌شوند، در عوض به همان شکل بدون بسته بندی، به بازار آسیا و خاورمیانه ارسال می‌گردند. در آسیا، ایرادات این دستگاه‌ها برطرف می‌شود و وارد بازار می‌شوند. این لپ تاپ‌ها طبق کیفیت درجه بندی می‌شوند و به فروش می‌رسند.

به دلیل عدم وجود بسته بندی شرکتی و استفاده از نام برند و گارانتی‌های مربوطه، هزینه‌های خرید و نگهداری این لپ‌ تاپ‌ها کاهش می‌یابد و در نهایت با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه آکبند برای فروش قرار می‌گیرند.

خرید لپ تاپ حضوری

بازار لپ تاپ استوک در ایران خیلی قدیمی نیست اما در همین مدت کوتاه، بخش زیادی از بازار لپ تاپ را در اختیار گرفته است و فروشندگان زیادی اقدام به فروش تخصصی و اختصاصی لپ تاپ استوک می‌کنند. بیشتر فروشگاه‌های معتبر لپ تاپ استوک در تهران قرار گرفته‌اند و اگر در تهران ساکن باشید شانس زیادی برای یک خرید خوب خواهید داشت. اکثر فروشگاه‌های بنام لپ تاپ استوک در تهران، در مجتمع‌های تجاری زیر قرار گرفته‌اند و با گشت و گذار در این پاساژها می‌توانید به فروشنده‌های زیادی دست پیدا کنید:

  • پاساژ علاالدین :  خیابان جمهوری، تقاطع حافظ
  • پاساژ ایران : خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه طالقانی
  • پاساژ پایتخت: خیابان ولیعصر تقاطع میرداماد
  • پاساژ نور: خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع طالقانی
  • پاساژ کامپیوتر رضا : خیابان ولیعصر، بالاتری از متروی تاترشهر

بر خلاف تهران که دارای مجتمع‌های تخصصی متنوعی در زمینه خرید لپ تاپ استوک است، این گستردگی در نقاط دیگر ایران مشاهده نمی‌شود. با این حال اگر در جنوب کشور ساکن باشید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه خریدلند که از قدیمی‌ترین واردکنندگان لپ تاپ استوک از امارات است، خرید مطمئنی برای لپ تاپ استوک خود انجام دهید.

خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه‌های معتبر آنلاین و حضوری

خرید لپ تاپ آنلاین

یک راه حل سریع و آسان برای نیاز به هر نوع محصولی، خرید آنلاین است. لپ تاپ استوک هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به تقاضای بالای آن، وب‌سایت‌های زیادی اقدام به فروش لپ تاپ استوک می‌کنند. در خرید آنلاین لپ تاپ استوک حتما باید به ویژگی‌های وب‌سایت مانند داشتن eNAMAD و نظرات کاربران درباره آن توجه کنید. علاوه بر آن باید از موفق بودن خرید خود تا اطمینان حاصل کنید. برای این موضوع می‌توانید از مواردی مثل مهلت تست 7 تا 10 روزه، گارانتی لپ تاپ استوک و ضمانت اصالت و سلامت کالا استفاده کنید. فروشگاه آنلاینی که لپ تاپ استوک خود را از آن می‌خرید باید این خدمات را به شما ارائه کند تا خیالتان از خرید خود راحت باشد. برخی وب‌سایت‌های خرید لپ تاپ استوک قابلیت مشاوره تخصصی قبل از خرید را هم دارند که کمک شایانی به انتخاب طبق نیازها و کاربری شما می‌کند. نکته جالب اینکه خریدلند به عنوان یک مجموعه تخصصی لپ تاپ استوک، دارای وب‌سایت برای عرضه این محصول هم می‌باشد. برای یک تجربه خرید آنلاین لذت بخش می‌توانید به خریدلند اعتماد کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج