۱۴۶۵۳۴۳
۱۱۹
۱۱۹
پ

قتل مادر زن و خواهر زن به دستور داماد طمع کار

تحقیقات در پرونده داماد طمع کارکه برای تصاحب اموال هزار میلیاردی پدرزنش، ‌آدمکش اجیر کرده بود تا به زندگی مادرزن و خواهرزنش پایان بدهد، تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد.

همشهری آنلاین: تحقیقات در پرونده داماد طمع کارکه برای تصاحب اموال هزار میلیاردی پدرزنش، ‌آدمکش اجیر کرده بود تا به زندگی مادرزن و خواهرزنش پایان بدهد، تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد.

قتل مادر زن و خواهر زن به دستور داماد طمع کار

این پرونده پانزدهم بهمن پارسال گشوده شد. آن روز گزارش قتل مادر و دختری در خانه شان واقع در غرب پایتخت به تیم جنایی اعلام شد. تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با اجساد مادر ۶۰ ساله و دختر ۳۰ ساله اش در حالی مواجه شد که هردو به دلیل خفگی به قتل رسیده بودند.

نکته عجیب اما این بود که طلا و جواهرات مادر و دختر در خانه وجود داشت و فقط گوشی موبایل آنها به سرقت رفته بود. همچنین قفل در ورودی نیز سالم بود و هیچ نشانی از ورود اجباری به خانه و درگیری به چشم نمی‌خورد. همه اینها نشان می‌داد عامل جنایت فردی آشناست که با انگیزه‌ای جز سرقت وارد خانه شده و دست به جنایت زده است. تیم جنایی تحقیقات خود را بر روی آشنایان قربانیان متمرکز کردند.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که پدر خانواده همزمان با شیوع کرونا، به دلیل ابتلا به این ویروس جان باخته بود. او در زمینه بساز و بفروش فعالیت داشته و بسیار ثروتمند بوده است به طوریکه پس از مرگش، بیش از هزار میلیارد تومان اموالش ثبت شده بود. پدر خانواده نیز دو تا دختر داشت که دختر دیگر خانواده چند سال قبل ازدواج کرده بود و دختر کوچک نیز به تازگی نامزد کرده بود. به این ترتیب مادر و دو دخترش وراث محسوب می شدند و ارثیه پدر خانواده نیز به این افراد یعنی مادر و دو دخترش می رسید.

در این شرایط بود که داماد بزرگ خانواده دستگیر شد و در بازجویی ها اعتراف کرد که برای تصاحب اموال پدرزنش، ‌تصمیم به قتل مادرزن و خواهرزنش گرفته تا همه ارث به همسرش برسد. او برای اجرای این توطئه مرگبار، مبلغ ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب صاحب رستورانی در فرحزاد واریز کرده و در گام بعدی این شخص، دو آدمکش برای اجرای این سناریو اجیر کرد. نخستین آدمکش اجاره ای محسن کارگر رستوران خودش بود و دومین فرد مهدی کارگر جگرکی. در ادامه این دو نفر دستگیر شدند و اعتراف کردند که روز حادثه از طرف داماد خانواده برای تعمیر پکیج به خانه مادر و دختر رفته اند تا آنها در را به روی آدمکشان باز کنند. سپس آن دو نفر وارد خانه مادر و دختر شدند و در فرصتی مناسب جان هردو را گرفتند.

متهمان سپس به بازسازی صحنه جنایت پرداختند و روانه زندان شدند. در ادامه دختر خانواده راهی دادسرای جنایی تهران شد و برای شوهرش و عاملان دیگر قتل که با بی رحمی جان مادر و خواهرش را گرفته بودند، ‌درخواست اشد مجازات کرد. به این ترتیب قاضی موسی رضازاده بازپرس جنایی تهران برای آدمکشان اجاره ای برای اتهام مشارکت در قتل، ‌برای داماد و صاحب رستوران به اتهام معاونت در دو فقره قتل عمدی، کیفرخواست صادر کرد تا عاملان جنایت به زودی در دادگاه کیفری محاکمه شوند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج