۱۴۶۴۴۱۲
۱ نظر
۲۳۱
۱ نظر
۲۳۱
پ

دستگیری ۴ مسئول یک شرکت‌‌ بزرگ در کرمان

بازرس کل استان کرمان، گفت: ۴ نفر از مسئولان و معاونان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان به اتهام اختلاس، ارتشا و تبانی دستگیر شدند.

تسنیم: بازرس کل استان کرمان، گفت: ۴ نفر از مسئولان و معاونان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان به اتهام اختلاس، ارتشا و تبانی دستگیر شدند.

دادخدا سالاری، بازرس کل استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران دستگیری ۴ نفر از معاونان به اتهام اختلاس، ارتشا و تبانی در یکی از شرکت‌های صنعتی و معدنی استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: تخلف این افراد میلیاردی است.

دستگیری ۴ مسئول یک شرکت‌‌ بزرگ در کرمان

وی بیان کرد: در نتیجه یک ماه کار فشرده شبانه‌روزی مجموعه بازرسی با همکاری هدفمند سازمان اطلاعات سپاه، مدیر، معاون و 2 نفر دیگر از کارکنان یک مجتمع بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان به جرم اختلاس، ارتشاء و تبانی با پیمانکاران و تضییع اموال دولتی دستگیر شدند.

بازرس کل استان کرمان با اشاره به اینکه این افراد هم اینک در بازداشت هستند و بررسی‌های تکمیلی در این زمینه جریان دارد، افزود: با تکمیل اطلاعات و بررسی‌های بیشتر احتمال افزایش افراد متخلف در این پرونده وجود دارد که جزئیات آن متعاقبا به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

وی گفت: تشدید برخوردهای جدی و بازدارنده با فساد در عرصه‌های مختلف استان در این برهه از فعالیت‌های بازرسی، شروع کار است و در پیشگیری از بروز فساد و مقابله با آن به هیچ عنوان اغماض و مماشات نخواهیم داشت.

سالاری با بیان اینکه بازداشت این افراد در یکی از مجتمع‌های معدنی و صنعتی استان حاصل کار فشرده یک ماهه و شبانه‌روزی است، افزود: این افراد هم اینک در بازداشت هستند و بررسی‌های تکمیلی در این زمینه جریان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خداوند بچه‌های سپاه حفظ کنه انشاءالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج