۱۴۶۳۸۵۸
۲ نظر
۱۱۱۸
۲ نظر
۱۱۱۸
پ

دختر چشم ابرو مشکی که دل نمیده به هیشکی و کوفت!

مدتی که است که یک آهنگ به نام «دختر ایرونی» از سهراب پاکزاد مدام در خیابان و پاساژها و حتی روی کلیپ اینستاگرام شنیده می‌شود و حواس مخاطب را به خود جلب می‌کند.

برترین‌ها: مدتی که است که یک آهنگ به نام «دختر ایرونی» از سهراب پاکزاد مدام در خیابان و پاساژها و حتی روی کلیپ اینستاگرام شنیده می‌شود و حواس مخاطب را به خود جلب می‌کند. 

دختر چشم ابرو مشکی که دل نمیده به هیشکی و کوفت!

 شعر  «دختر ایرونی» بسیار ساده است و خواننده این آهنگ هم هم رنگ صدای خاصی ندارد و موسیقی نیز  یک ریتم معمولی شیش و هشت دارد، پس طبیعتا نکته‌ای در تنظیم این آهنگ وجود دارد که منجر به وایرال شدن آن در روزهای اخیر شده است.

سهراب پاکزاد یکی از چهره‌های کمتر شناخته شده موسیقی پاپ ایرانی است که بیشتر به‌خاطر چهره خود به شهرت رسیده است. 

چهره خاص و غیرمعمول سهراب پاکزاد در کنار استایل مدرنی که در ویدیوها و کنسرت‌ها به نمایش می‌گذارد، گاهی بیشتر از محتوای موسیقی‌اش مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع باعث شده که برخی او را بیشتر به‌عنوان یک چهره مشهور و جذاب بشناسند تا یک هنرمند خلاق.

یکی از نقدهای منفی درباره سهراب پاکزاد کمبود نوآوری در کارهای او و استفاده از کلیشه‌های رایج موسیقی پاپ ایرانی است. برخی از منتقدان معتقدند که آهنگ‌های او در برخی مواقع فاقد عمق هنری لازم هستند و بیشتر به متداول محدود می‌شوند. همچنین برخی از مخاطبان به عدم تمایل پاکزاد به تجربه ژانرهای جدید یا موضوعات متفاوت در موسیقی‌اش اشاره کرده‌اند.

بیشتر آثار پاکزاد به تم‌های عاشقانه تکیه دارد که گاهی از دیدگاه منتقدان، سطحی و بدون ارائه پیام‌های عمیق تلقی می‌شود. عدم تنوع در مضامین و ناتوانی در ارائه پیام‌های اجتماعی یا احساسی غنی، باعث شده تا برخی احساس کنند که آهنگ‌های او تکراری و بدون چالش‌اند.

اما پاکزاد این روزها با آهنگ دختر ایرونی خلاف روال عادی خود حرکت کرده و حالا این از حالت بی ملاحظه، لرزان و بی ثمر خود خارج شده است.

 سهراب پاکزاد اساسا خواننده ریسک‌پذیری نیست و مدام سعی دارد به تجربیات دیگران تکیه کند، آثار او معمولا محبوبیت خاصی ندارد و طرفداران او را هم یک رنج سنی خاص ( نوجوانان) تشکیل می‌دهد. اما او برای رسیدن به یک سرخوشی از فرمول تکراری خود فاصله گرفته است.

 اینبار مسعود جهانی ناجی او شد تا یک موسیقی عاشقانه متفاوتی را ایجاد کند تا علاوه بر چهره اسم او نیز بین مخاطبان شناخته شده شود. احتمالا این روزها اگر کسی چهره او را در بیلبوردهای سطح شهر ببیند، اسم او را هم به واسطه این آهنگ به یاد بیاورد.

مارکت موسیقی این روزها در دست مسعود جهانی است و او به واسطه قدرتش با خوانندگان زیاد همکاری دارد، اگر چه برخی معتقدند پایین آمدن سطح هنری آثار پاپ در بازار زیر سر «مسعود جهانی» و امثال او است اما مسعود جهانی برای خوانندگانی مثل سهراب پاکزاد در نقش یک قهرمان ظاهر شده و یک پله برای صعود آنها محسوب می‌شود.

حالا پاکزاد مقصودی را که سال‌ها نیت رسیدن را به آن را داشت را از طریق « دختر ایرونی»  به لطف رفقا بدست آورده و این روزها حسابی کیفش کوک است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با احترام به سهراب کاش کمی در محتوای شعر کمی دقت می‌کرد

    • ناشناس

      منکه واقعادوستش دارم همه جوره عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج