۱۴۶۳۷۵۰
۵۴
۵۴
پ

افتتاح ۱۱۴۴ مین سایت ۵G ایرانسل در بوموسی و تکمیل پوشش فیبرنوری صدرا

دکتر بیژن عباسی‌آرند در نشست خبری تولد ۱۸ سالگی ایرانسل، با اشاره به نقشه راه هوش مصنوعی ایرانسل تأکید کرد: برنامه ایرانسل، حرکت به سمت اپراتور هوش مصنوعی است.

برترین‌ها: دکتر بیژن عباسی‌آرند در نشست خبری تولد ۱۸ سالگی ایرانسل، با اشاره به نقشه راه هوش مصنوعی ایرانسل تأکید کرد: برنامه ایرانسل، حرکت به سمت اپراتور هوش مصنوعی است.

افتتاح ۱۱۴۴ مین سایت 5G ایرانسل در بوموسی و تکمیل پوشش فیبرنوری صدرا

در این رویداد، مرکز آموزشی هوش مصنوعی ایرانسل، ۱۱۴۴ مین سایت 5G ایرانسل در جزیره بوموسی، پوشش کامل فیبرنوری ایرانسل در شهر صدرا و سایت ارتباطی روستایی جیرفت، افتتاح شدند.

در بخش دیگری از این مراسم، از ۶ محصول و راهکار جدید ایرانسلی شامل «پیشواز تصویری»، «پیامک ویدیویی»، «دستیار هوشمند پشتیبانی»، «سرویس اعتباری»، «پلتفرم یکپارچه نمایش خانگی ایرانسل‌من» و «5G FWA» رونمایی شد.

رونمایی از دو پروژه CSI، یعنی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک برای مدارس در مناطق کم برخوردار و بازسازی و احداث مدرسه و مرکز آموزش دانستان (ویژه کودکان کار) از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

در بخش پایانی نیز، مدیرعامل ایرانسل، به همراه مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج