۱۴۶۳۵۶۷
۴ نظر
۱۴۳۰
۴ نظر
۱۴۳۰
پ

خرافاتی‌های روز ۱۳ صفر کاملا خوشبخت شدند!

هر سال مصادف با ۱۳ صفر طلافروشی‌ها حسابی شلوغ می‌شود.

برترین‌ها: طی چند روز اخیر قیمت طلا افزایش چشمگیری داشته تا جایی که برخی افراد را به این باور رسانده، توصیه به خرید طلا در روز ۱۳ صفر می‌تواند موثر واقع شود. در ادامه این ماجرا را مرور می‌کنیم: 

هر سال مصادف با ۱۳ صفر طلافروشی‌ها حسابی شلوغ می‌شود. طلا خریدن در ۱۳ صفر و خوش‌یمنی آن را به روایتی از امام صادق (ع) نسبت داده‌اند. در متنی که دست‌به‌دست می‌شود ادعا شده امام ششم توصیه اکید کرده خرید طلا در این روز شگون دارد و پر از خیروبرکت است. امسال هم (روز ۲۸ مرداد) از این قاعده مستثنی نبود و تصاویر و ویدئوهای متفاوتی در رابطه با همین موضوع در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش‌های متفاوتی همراه بود.

خرافاتی‌های روز 13 صفر کاملا خوشبخت شدند!

اغلب این نظرات همراه با نقد خرید طلا در این روز همراه بود و آن را یک جور خرافات می‌دانستند، اما در این روزها برخی کاربران فضای مجازی با یادآوری تمسخر مردم در این روز نوشتند: «در 13 صفر امسال قیمت سکه حدود 43 میلیون تومان بود و اگر آن روز خرید می‌کردیم اکنون که سکه در مرز 55 میلیون تومان است، 12 میلیون تومان در سود بودیم.»

به نظر می‌رسد بُرد با آنهایی بوده که این روایت را معتبر دانسته و کمی به خود زحمت داده و یک روز سخت را در صف طلافروشی‌ها گذراندند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مسسسسسسسسسسسسخره های گشنه

    • پاپیون

      من در چه خیال و فلک اندر‌چه خیال
      آنهایی که در ۱۳ صفر طلا نخریده اند احتمالا" پول نداشته اند.

    • من دقیقا سکه ۳۸ تومان بود فروختم چون نیاز داشتم حالا حساب کنید ده تا سکه تمام ، دوتا نیم و یه ربع باضافه ۳۵۰ گرم طلا ، چقدر ضرر کردم؟!

    • امیرحسین خادم

      من همون موقع وام دستم اومد همش طلا گرفتم هرموقع پول داشته باشی باید طلاش کنی این خرافات چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج