۱۴۶۳۳۸۴
۱ نظر
۴۴۵
۱ نظر
۴۴۵
پ

مثال عجیب امام جمعه اصفهان درباره مدارا با مردم

امام جمعه اصفهان گفت: همیشه شعار می‌دهیم که نوکر ملت هستیم و مردم‌سالاری در کشو حاکم است؛ این حرف‌ها باید از حالت شعار خارج شود و باور کنیم که خدمت‌گزار مردم هستیم؛ در دین اسلام خدمت به مردم یکی از بالاترین عبادت‌هاست.

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اصفهان گفت: همیشه شعار می‌دهیم که نوکر ملت هستیم و مردم‌سالاری در کشور حاکم است؛ این حرف‌ها باید از حالت شعار خارج شود و باور کنیم که خدمت‌گزار مردم هستیم؛ در دین اسلام خدمت به مردم یکی از بالاترین عبادت‌هاست.

مثال عجیب امام جمعه اصفهان درباره مدارا با مردم

سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام به ویژه شهیدان رئیسی و سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت و ادامه داد: استاندار پیشین برای استان به ویژه در مسئله آب زحمات زیادی کشیدند؛ استاندار جدید هم زمانی که در شهرداری بودند، خدمات خوبی داشتند و امیدوارم بتوانند پروژه‌های آب استان را ادامه دهند و شاهد اقدامات خوب‌شان باشیم؛ توقعات از آقای جمالی‌نژاد بالاست و امیدواریم که در استانداری هم مثل شهرداری موفق باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه خدمت به مردم عبادت است، افزود: همیشه شعار می‌دهیم که نوکر ملت هستیم و مردم‌سالاری در کشور حاکم است؛ این حرف‌ها باید از حالت شعار خارج شود و باور کنیم که خدمت‌گزار مردم هستیم؛ در دین اسلام خدمت به مردم یکی از بالاترین عبادت‌هاست و روایت‌های زیادی در این مورد داریم و باید به مردم مثل یکی از اعضای خانواده خودمان خدمت کنیم.

امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به آیه شریفه "لِلَّذِینَ أَحْسَنُوا الْحُسْنَیٰ وَزِیَادَةٌ ۖ وَلَا یَرْهَقُ وُجُوهَهُمْ قَتَرٌ وَلَا ذِلَّةٌ ۚ أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ الْجَنَّةِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ" یادآور شد: در این آیه احسان کردن، همان خدمت به خلق‌الله است؛ خداوند به کسانی که بر مردم خدمت می‌کنند، ثواب کار خوب را می‌دهد و در روز قیامت با صورت نورانی و سربلند  به بهشت داخل می‌شوند.

وی با بیان اینکه به لزوم مدارا کردن با مردم اشاره کرد و گفت: باید با مردم مدارا کرد؛ بسیاری از قوانین خشک هستتد و باید در مقابل این موارد عاقلانه برخورد کرد؛ دامداری و کشاورزی برای کشور اهمیت بالایی دارند و باید با در قبال این موارد مدارا کرد؛ محیط زیست نباید محیط ایست باشد؛ اگر به فرض در روستایی چهار بز کوهی وجود دارد، به بهانه آنها مانع خانه‌سازی روستاییان نشوید.

طباطبایی‌نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع ، گفت: باید رضایت مردم را جلب کرد، همه باید بدانند که بدون مردم نمی‌شود کاری انجام داد؛ سر تقسیط مالیات سخت‌گیری نکنید و همیشه تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهید.

وی در پایان گفت: پیامر اسلام فرمودند که همان طور که برای رسالت مبعوث شدن، برای مدارا با مردم نیز مبعوث شدم؛ نمی‌گویم که بر خلاف قانون عمل کنید اما اگر قرار است بغلتید، به سمت مردم متمایل شوید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فعلا که خدمت به مردم در حد همان حرف و شعار مانده که اگر نبود این وضعیت را شاهد نبودیم!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج