۱۴۶۲۳۲۵
۴۷۴
۴۷۴
پ

فروش جدید خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

مطابق اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، متقاضیان شرکت در طرح جدید از امروز ۲۴ مهرماه، به مدت هفت روز فرصت دارند برای بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود اقدام کنند.

خبرآنلاین: مطابق اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، متقاضیان شرکت در طرح جدید از امروز ۲۴ مهرماه، به مدت هفت روز فرصت دارند برای بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود اقدام کنند.

فروش جدید خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

در اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام شده است: «تمامی افراد واجد شرایط مطابق با ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند برای شرکت در طرح جدید عرضه عمومی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، از روز سه‌شنبه ۲۴ مهر تا پایان روز دوشنبه ۳۰ مهر، یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلام‌شده در سامانه را به نام خودرو وارداتی وکالتی کرده و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در آن حساب مسدود کنند.»

تا زمان تنظیم این خبر، عرضه خودرو چانگان CS ۳۵، وارداتی توسط شرکت سایپا، از همان روز سه‌شنبه قطعی شده است. در صورتی که دیگر محصولات نیز شرایط عرضه را داشته باشند، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد و به فهرست خودروهای قابل عرضه اضافه می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج