۱۴۶۲۲۵۷
۲۴۸
۲۴۸
پ

حضور ۲۳۰ شرکت در نمایشگاه فرش دستباف ایران

یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ نشست خبری سی و یکمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران برگزار شد.

برترین‌ها: یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ نشست خبری سی و یکمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران برگزار شد.

حضور ۲۳۰ شرکت در نمایشگاه فرش دستباف ایران

در این نشست که با حضور ۲۱ خبرنگار از رسانه‌های جمعی کشور برپا شد آقای قدرت الله دوست محمدی مدیرعامل شرکت تجارت پیشگان راه آرمان مجری سی و یکمین نمایشگاه فرش دستباف ایران توضیحاتی را در خصوص این نمایشگاه بیان کردند.

مجری سی و یکمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با اعلام این خبر که نمایشگاه سال جاری در وسعت ۱۰۵۰۰ متر مربع جانمایی گشته به همراه ۲۳۰ غرفه‌دار اعم از تولید کنندگان فروشندگان و صادرکنندگان برگزار می‌شود.

حضور ۲۳۰ شرکت در نمایشگاه فرش دستباف ایران

دوست محمدی دلیل تغییر زمان نمایشگاه فرش دستباف ایران را همزمانی تاریخ همیشگی این نمایشگاه با ایام پایانی ماه صفر اعلام کرد، و بر این اساس با درخواست صنوف فرش دستباف این تاریخ تغییر کرده و تاریخ جدید جایگزین گشت. در ادامه برگزار کننده سی و یکمین نمایشگاه فرش دستباف ایران توضیحاتی در خصوص تغییر تعداد روز  نمایشگاه از یک هفته به چهار روز و ساعات بازدید آن از ۹ تا ۱۶ اعلام کرد که این شرایط را وابسته به تصمیمات شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران دانسته و ایشان اعلام امیدواری کرد که زمان نمایشگاه تا ساعت ۱۹ ادامه داشته باشد.

همچنین ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص پراکنش شهرهای شرکت کننده در این نمایشگاه اعلام کرد، بیشتر غرفه‌داران این دوره از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، قم، همدان و کاشان هستند. آقای دوست محمدی در خصوص تغییر قیمت واگذاری غرفه‌ها و افزایش قیمت آن اعلام کرد که این مبلغ بر اساس برآورد کارشناسان و پس از تایید وزیران به شرکت سهامی نمایشگاه‌ها اعلام می‌شود که با عنایت و توجه وزیر وقت ۲۰ درصد تخفیف برای زمین اختصاص داده شده به نمایشگاه فرش دستباف اعمال گردید. همچنین ایشان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وجود فرش‌های دیگر کشورها به ویژه افغان توضیح داد که در هنگام تحویل فرم به غرفه‌داران نکاتی چند در خصوص عدم استفاده از فرش‌های غیر و یا قاچاق اعلام می‌شود و بازرسانی از سوی اتحادیه‌ها به صحت و سقم این روند فروش نظارت خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج